نماد سایت پایگاه خبری و تحلیلی رشد

ارز FRZSS با پشتوانه مالی و بلاکچین اختصاصی آینده درخشانی خواهد داشت

ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

مهندس فرزین صاحب ارز FRZSS  خبر داد

ارز FRZSS با پشتوانه مالی و بلاکچین اختصاصی آینده درخشانی خواهد داشت

مهندس فرزین صاحب ارز FRZSS  از فعالان حوزه کریپتو کارنسی و ارز دیجیتال در گفتگوبا خبرنگار ما در مورد ارز FRZSS گفت : این ارز از پشتوانه بسیارخوبی برخوردار است زیرا  اولین ارزی بود که در دنیای کریپتو در کمتر از ۳ ماه در ۷ صرافی بزرگ و فعال دنیا ثبت شده است .

وی افزود : تلاش کردیم تا با راه اندازی دو نیروگاه خورشیدی از درآمد آن به عنوان پشتوانه ارز استفاده نمائیم ضمن آنکه با ایجاد صرافی جدید نیزدر نظر داریم از درآمد تراکنش ها و کمیسیون نیز بتوانیم زمینه اعتماد ، اطمینان و اعتبار ارز را فراهم نمائیم .

مهندس فرزین که دارای لیسانس سخت افزار و فوق لیسانس MBA  می باشد با اشاره که به اینکه بیش از ۴ سال در حوزه ارز دیجیتال و کریپتو کارنسی تجربه داریم و دو شرکت فعال را در ترکیه و آمریکا راه اندازی کردیم اظهار داشت : با پیگیری های صورت گرفته ارز FRZSS در کوین مارکت کپ که یکی از پرکاربردترین سایت ها در زمینه ارز دیجیتال است ثبت شده و صرافی ال بانک که دارای رنک ۲۳ در صرافی های جهان است نیز یکی از همکاران ما در معاملات ارزی است .

وی با اشاره به جایگاه و اعتبار ارز FRZSS گفت : این ارز در حال حاضر از قابلیت پرداخت برخوردار است و در تعدادی از کشورها در دستگاه های پوز و کارتخوان با این ارز می توان خرید نمود و در کشور ترکیه با توجه به تبلیغات گسترده ای که صورت گرفت با استقبال بسیار خوبی روبرو شد .

فرزین از مذاکره با چند صرافی مهم و مشهور برای همکاری در تبادل ارز FRZSS خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در چند ماه آینده این ارز به سطح Toplevel  ارتقاء خواهد یافت زیرا سرعت آن بالاست و روی شبکه اسمارت چین است و بلاکچین اختصاصی آن نیز مانند اتریم و شیبا به زودی نوشته خواهد شد و به عنوان پول رسمی برای سرمایه گذاری مورد توجه قرار خواهد گرفت .

وی در پایان از مردم عزیز خواست تا در عرصه سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال با شناخت و اطلاعات لازم وارد شده و از روی هیجان و احساسات تصمیم نگیرند تا دچار ضرر و استرس و افسردگی نشوند .

خروج از نسخه موبایل