نماد سایت پایگاه خبری و تحلیلی رشد

اسیدپاشی بر روی پدر و پسر در شیراز

حوادث اسید اسیدپاشی

حوادث اسید اسیدپاشی

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس اعلام کرد: شامگاه روز شنبه ۱۸تیرماه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اسید پاشی در خیابان آصف شیراز، ماموران نیروی انتظامی به محل حادثه اعزام شدند و پس از انجام بررسی مشخص شد که دو نفر مورد حمله فردی ناشناس قرار گرفتند و بر اثر اسیدپاشی مجروح شدند.
سرهنگ حمید افرامن روز گذشته در رابطه با جزئیات این حادثه گفت: اسیدپاشی توسط فردی موتورسوار بر روی یک مرد ۴۲ ساله به همراه پسر ۱۴ ساله‌اش صورت گرفته است و هر دوی آنها بر اثر این حادثه مجروح و از ناحیه صورت و دست دچار صدمه شدند.
وی با اشاره به اینکه وضعیت عمومی حال مصدومان مطلوب است، افزود: مصدومان بلافاصله توسط نیروهای امدادی به بیمارستان امیرالمومنین شیراز انتقال داده شدند و طبق پیگیری‌های انجام شده وضعیت مصدومان مطلوب گزارش شده است.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس گفت: پیگیری‌ها و تلاش ویژه پلیس و کارآگاهان پلیس آگاهی استان به منظور شناسایی عامل اسیدپاسی ادامه دارد و قطعا با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع و قانونی می‌شود.
افرامن با بیان اینکه آرامش مردم اولویت پلیس در اجرای ماموریت‌ها و وظایف محوله است، افزود: خادمان مردم در این مسیر از هیچ تلاشی، دریغ نخواهند کرد و بزودی گزارش تکمیلی ازسوی معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس اطلاع‌رسانی می‌شود.

خروج از نسخه موبایل