نماد سایت پایگاه خبری و تحلیلی رشد

برخورد با باندها و شبکه‌های مروج مفاسد اخلاقی

مفاسد اخلاقی

فرمانده کل انتظامی اعلام کرد: پلیس همچنان که مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر، مقابله با اراذل و اوباش، توسعه انضباط اجتماعی و فرهنگ ترافیکی و… را دنبال می‌کند در اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی و اخلاقی نیز مصمم است و شناسایی و برخورد با اعضاء اصلی باندها و شبکه‌های مروج مفاسداخلاقی موید این ادعا است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار حسین اشتری در نخستین همایش سراسری سازمان اطلاعات فراجا با بیان اینکه پلیس ملجا و پناهگاه مردم است، با گریزی بر تنوع، پیچیدگی و گستردگی ماموریت‌های انتظامی از مرز تا مرکز افزود: مجموعه انتظامی کشور براساس وظایف ذاتی و قانونی خود، پاسدار و حافظ ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و تامین‌کننده امنیت عمومی و داخلی است و ضمن ایفای نقش ذاتی و قانونی خود در مقابله و برخورد با ناامن کنندگان امنیت، مبارزه با مفسدان اقتصادی، قاچاقچیان مواد مخدر، اراذل و اوباش، سارقان و…، برای توسعه امنیت اخلاقی و اجتماعی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی با اجرای طرح‌های ابتکاری و نوآورانه، چون طرح ناظر، طرح سالم سازی دریا و… در ایفای نقش خود پیشتاز است.
وی با اشاره به جرایم نوظهور مطرح کرد: مواجهه با تهدیدات در حوزه‌های امنیتی، اجتماعی، سیاسی، دفاعی، فرهنگی و… مستلزم توسعه و تسلط اطلاعاتی است؛ بنابراین باید بر توسعه و اشراف اطلاعاتی تمرکز ویژه‌ای داشته باشیم.
اشتری با اشاره به اهتمام و تمرکز ویژه پلیس به برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و توسعه امنیت اخلاقی و اجتماعی بیان کرد: امروز دشمنان می‌دانند و باور دارند با حربه‌های پوشالی، قدرت مقابله با بنیه دفاعی ایران اسلامی را ندارند و در صددند که با شبیه خون و تهاجم فرهنگی به مقاصد پلید خود دست یابند و در این میان با بهره گیری از برخی فرصت‌ها در فضای مجازی به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند.
وی تلاش برای توسعه فرهنگ عفاف و حجاب را یک وظیفه الهی، شرعی، قانونی و اخلاقی برشمرد و افزود: بنده و همکارانم معتقد و ملتزم به اجرای قانون هستیم و قطعا با مصادیق ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی برخورد می‌کنیم.
فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه در انتظامی کشور هیچ ماموریتی فدای ماموریت دیگر نمی‌شود، گفت: ما اولویت‌های ماموریتی‌مان را تعیین و هوشمندانه و هدفمندانه به ایفای نقش خود در ماموریت‌های مختلف می‌پردازیم.
اشتری در بخش دیگری از سخنان خود تشدید اقدامات مقابله‌ای با اراذل و اوباش را از دیگر ماموریت‌های سازمان اطلاعات فراجا برشمرد و گفت: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای با عنوان اراذل و اوباش، امنیت مردم را تهدید کنند؛ امنیت مردم خط قرمز پلیس است

خروج از نسخه موبایل