نماد سایت پایگاه خبری و تحلیلی رشد

زمان فروش مجدد خودرو در سامانه یکپارچه

خودرو بازار خودرو

خودرو بازار خودرو

معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تلاش داریم تا پایان تیر ماه، دوباره فروش از طریق سامانه یکپارچه خودرو انجام شود و با توجه به افزایش تولید، تا پایان تیر، قرعه‌کشی دیگری خواهیم داشت.
منوچهر منطقی افزود: مشکل افرادی که در سامانه فروش یکپارچه بعنوان نفر جایگزین (رزرو) بودند حل شد و به همه آن‌ها خودرو تخصیص یافت، بر این اساس علاوه بر ۱۷۶ هزار دستگاه که برای این دوره فروش تخصیص یافته بود، ۶۰ هزار دستگاه هم به افراد جایگزین اختصاص یافت.
وی گفت: جایگزین (رزرو) یعنی اگر نفر اصلی پول را پرداخت نکرد، امکان خرید برای نفر جایگزین فراهم می‌شود، اما در این دوره به همه افرادی که بعنوان جایگزین بودند خودرو تعلق گرفت.
در همین حال سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: با روند فعلی تولید خودرو، قرعه‌کشی تا پایان سال حذف خواهد شد.
امید قالیباف در حساب شخصی خود در توئیتر نوشت: برنامه‌ای که امسال وزارت صمت از خودروسازان مطالبه کرده تولید بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار میلیون دستگاه خودرو است که در بهار امسال ۹۸ درصد آن برنامه محقق شده است.
وی افزود: تا هفتم تیرماه، ۳۰۰ درصد رشد در تولید خودرو کامل نسبت به مدت مشابه سال قبل محقق شد.سخنگوی وزارت صمت تصریح‌کرد: با ادامه این روند، به‌تدریج شاهد حذف قرعه‌کشی خودرو تا آخر سال خواهیم بود.

خروج از نسخه موبایل