نماد سایت پایگاه خبری و تحلیلی رشد

کیف پول اکسکوینو (Excoino)

9 1

اکسکوینو یک صرافی ایرانی ثبت شده دانش‌بنیان بوده که از مطمئن‌ترین سایت‌های داخلی در جهت تامین امنیت دارایی سرمایه‌گذارن به شمار می‌رود. با اتفاقات اخیر در صنعت رمز ارزها و تحریم کاربران ایرانی از سوی بسیاری از صرافی‌های خارجی، بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند دارایی و سرمایه خود را در صرافی‌های امن ایرانی ذخیره و نگهداری کنند.

اکسکوینو با ارائه کیف پول‌ یکپارچه و مبتنی بر بلاک‌چین، تجربه رضایت‌بخشی برای کاربران خود رقم می‌زند. دارندگان کیف پول اکسکوینو‌ به راحتی می‌توانند طیف وسیعی از رمز ارزها را در محیطی امن خریداری کرده، به ارزهای دیگر تبدیل کنند و با معامله در این حوزه به کسب سود بپردازند.

کاربران اکسکوینو بعد از ثبت نام در این سایت می‌توانند به بیش از ۷۰ ارز دیجیتال دنیا مثل بیت‌کوین، اتریوم، ترون، ریپل، دوج‌کوین، لایت‌کوین، تتر، شیبا اینو و بیت کوین‌کش دسترسی داشته باشند.

اکسکوینو دارای هر دو نسخه اندرویدی برای نصب بر روی گوشی‌های موبایل و هم نسخه تحت وب بوده که کاربران را قادر می‌سازد به‌راحتی در هر لحظه و هر جایی به موجودی ارزهای دیجیتال خود دسترسی داشته باشند یا تراکنش‌های دلخواهشان را انجام دهند.

خروج از نسخه موبایل