نماد سایت پایگاه خبری و تحلیلی رشد

آغاز ثبت‌نام ازدواج دانشجویی

ازدواج دانشجویی

ازدواج دانشجویی

پایگاه خبری و تحلیلی رشد : ثبت نام اولیه برای شرکت در برنامه ازدواج دانشجویی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از امروز یکشنبه هفتم آبان آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، دانشجویان متقاضی شرکت در مراسم ازدواج دانشجویی از امروز می‌توانند به مراجعه به درگاه ازدواج دانشجویی نسبت به ثبت اطلاعات اولیه خود اقدام کنند.

بر اساس اعلام نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، اول آذر ماه سال جاری زوجین دانشجو به مشهد اعزام می شوند و اجرای رسمی دوره بیست ششم نیز بعد از ثبت نام زوجین برگزار می‌شود.

نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها تاکید کرد؛ با حمایت از مجموعه های مختلف به حداکثر تقاضاها برای ازدواج دانشجویی پاسخ می دهیم بر این اساس محدودیت برای ثبت نام نخواهیم داشت.

این نهاد تاکید کرد؛ در طرح زوج مانا تعداد ۱۰۰ خانواده و ۱۰ هزار و ۵۰۰ زوج برای معرفی خانواده موفق و زوج مانا اعلام آمادگی کرده اند. در این زمینه مجموع ملاک‌ها را مشخص کردیم به طوری‌که ۱۲۰۰ اثر از خانواده‌ها به دست ما رسیده است.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، فرزندآوری، کنشگری اجتماعی، فعالیت جهادی، رتبه علمی زوجین، فعالیت های قرآنی و معرفتی، حضور در دوره‌های آموزشی و غیره را از جمله شاخص‌های زوج موفق توصیف کرد.

خروج از نسخه موبایل