نماد سایت پایگاه خبری و تحلیلی رشد

آموزش فتوشاپ / آموزش ایجاد پروژه جدید

آموزش فتوشاپ

آموزش ایجاد پروژه جدید در فتوشاپ از صفر
در ویدیوی آموزشی فتوشاپ مقدماتی جلسه سوم یاد می‌گیرید با دو روش در فتوشاپ پروژه جدید را ایجاد کنید. یاد می‌گیرید اندازه دقیق برگه A4 را در فتوشاپ بدست آورید.

روش اول باز کردن پروژه
باز کردن پروژه هم مثل باز کردن عکس که در جلسه دوم آموزش فتوشاپ مقدماتی یادگرفتید، روش‌های مختلفی دارد. در روش اول می‌توانید از منوی فایل پروژه را باز کنید. در پنجره New Document ظاهر کار را مانند ورژن‌های قدیمی فتوشاپ قرار داده تا سرعت کار در فتوشاپ بالا برود. از ویدیویی آموزشی فتوشاپ یاد می‌گیرید که چگونه پنجره New Document و همچنین چگونه ابعاد‌ مختلف پروژه را تغییر دهید.

در مورد پارامتر پروژه اطلاعات کسب می‌کنید. رزولوشن پروژه را به درستی وارد خواهید کرد. Color Mode را روی مد درست و در قسمت Background Contents رنگ پس زمینه را تغییر می‌دهید.

روش دوم باز کردن پروژه
در روش دوم ویدیوی آموزش صفر تا صد فتوشاپ با استفاده از کلیدهای میانبر یاد می‌گیرید که چطور پروژه جدیدی را در فتوشاپ باز کنید. با استفاده از گزینه Document Type اندازه‌های بین‌المللی کاغذ را می‌توانید انتخاب کرده و طراحی انجام دهید. سایز برگه A4 ،A5 یا طراحی برای فیلم‌های مختلف را می‌توانید از طریق ویدیو بدست آورید.

.

خروج از نسخه موبایل