نماد سایت پایگاه خبری و تحلیلی رشد

آموزش پایتون و کاربردهای آن

دوره آموزشی پایتون

دوره آموزشی پایتون

اخبار فناوری / انجمن علمی مهندسی گاز دانشگاه شیراز با همکاری انجمن مهندسی شیمی دانشگاه شیراز و شاخه‌های دانشجویی انجمن گاز در دانشگاه صنعتی امیرکبیر، صنعتی سهند، سمنان و محقق اردبیلی، دوره مقدماتی Python را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این برنامه از ۲۰ بهمن الی ۱۹ اسفند، پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها، ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۳، به مدت ۲۵ ساعت، با تدریس مهندس ایزدپناه ـ استاد فنی حرفه‌ای و دانشگاه آپادانا و علمی کاربردی پاسارگاد، برگزار می‌شود.

پایتون (به انگلیسی python) یک زبان برنامه نویسی سطح بالا و شی‌گرا است که در سال ۱۹۹۲ توسط Guido van Rossum ارائه شد. این زبان برنامه نویسی همه منظوره با طیف وسیعی از کاربردها است. از توسعه وب سایت گرفته تا توسعه بازی و توسعه رابط کاربری گرافیکی دسکتاپ، پایتون یک زبان بسیار کاربردی است. پایتون همچنین یک انتخاب مناسب برای عملیات‌های امنیتی است. امنیت اطلاعات، امنیت وب سایت و امنیت سایبری همگی قابلیت‌هایی هستند که با پایتون قابل پیاده‌سازی هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شناسه t.me/asali_iam یا شماره ۰۹۳۶۸۴۰۵۴۶۷ در واتساپ ارتباط برقرار کنند.

خروج از نسخه موبایل