نماد سایت پایگاه خبری و تحلیلی رشد

اسامی پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیر

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اخبار آموزش عالی / اسامی پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیر اعلام شد
اسامی پذیرفته شدگان علمی برای ورود به دوره دکتری از طریق سهمیه استعدادهای درخشان دانشگاه خواجه نصیر برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در سایت این دانشگاه به نشانی https://kntu.ac.ir اعلام شد.

به گزارش ایسنا، دانشگاه خواجه نصیر اعلام کرد که پس از اعلام اسامی پذیرفته شدگان علمی برای ورود به دوره دکتری از طریق سهمیه استعدادهای درخشان، فرایند ورود اطلاعات پذیرفته شدگان در پرتال سازمان سنجش آموزش کشور آغاز خواهد شد.

همچنیبن با توجه به اینکه تنها یک دانشگاه امکان ورود اطلاعات پذیرفته شدگان بدون آزمون در پرتال سازمان سنجش را خواهد داشت، چنانچه داوطلبی از دو یا چند دانشگاه پذیرش بدون آزمون(استعدادهای درخشان)را دریافت کرده باشد، باید دانشگاه مورد نظر برای ادامه تحصیل را انتخاب کرده و انصراف خود را در اسرع وقت به سایر دانشگاه ها اعلام کند.

فرایند انصراف از پذیرش در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از طریق سیستم جامع آموزشی گلستان انجام خواهد شد و پذیرفته شدگان (اعم از اصلی و ذخیره)، برای اعالم انصراف می توانند حداکثر تا پایان روز پنجشنبه مورخ دوم شهریور با استفاده از نام کاربری و گذرواژهای که در هنگام ثبت نام در سیستم گلستان ایجاد کرده بودند، به صفحه شخصی خود وارد شده و با انتخاب گزینه های “آزمون”،” ثبت نام”/،”انصراف”و”درخواست انصراف از پذیرش آزمون” به پردازش مربوطه دسترسی پیدا کرده و با انتخاب یکی از گزینه های علت، انصراف خود را اعلام کنند.

پذیرش قطعی داوطلبان دوره دکتری از طریق سهمیه استعدادهای درخشان دانشگاه خواجه نصیر منوط به احراز شرایط صلاحیت عمومی و انضباطی متقاضیان و تأیید سازمان سنجش آموزش کشور و دبیرخانه گزینش دانشجو است.

خروج از نسخه موبایل