نماد سایت پایگاه خبری و تحلیلی رشد

اظهارات پزشکیان درباره رفتار مجلس یازدهم، برخورد دوگانه با برجام و فساد اقتصادی و رانت

پزشکیان

پزشکیان

اخبار سیاسی / دکتر مسعود پزشکیان نماینده تبریز در مجلس یازدهم است. او که از جمله مجلس دهمی‌های باقی مانده در دور یازدهم مجلس است میزان تضارب آراء و در مجموع ترکیب نمایندگان را مهم‌ترین تفاوت مجلس دهم و یازدهم ارزیابی می‌کند و می‌گوید: در مجلس یازدهم وقتی که یک تصمیمی می‌گیرند دیگر رای‌اش را گرفته‌اند، در صورتی که مجالس قبلی به این صورت نبود.
نماینده تبریز در مجلس در گفتگو با مُنیبان اضافه می‌کند: درحال حاضر هر کسی را که می‌خواهند از میدان به در کنند یک انگی به او می‌چسبانند تا او را حذف کنند بعد حرف خودشان را بزنند و کار خودشان را کنند. این روشی است که متاسفانه تا حالا توانسته‌اند جلو بیایند و همه کانون‌های مجلس، دولت و قوه قضاییه را به قول خودشان یکدست کردند اما واقعیت‌های اجتماعی این اجازه را به آنها نمی‌دهد. به هر حال اعتصابات و اعتراضات شکل خواهد گرفت. نهایتاً امکان ادامه به این شکل وجود ندارد.
بخشهایی از گفتگوی دکتر مسعود پزشکیان با مُنیبان به شرح زیر است:
به خاطر داریم که نمایندگان مجلس یازدهم در بحبوحه انتخابات ریاست جمهوری طی نامه‌ای از رئیسی برای حضور در انتخابات دعوت کردند اما اخیراً رئیسی در جلسه‌ای که با نمایندگان مجلس داشت از آنها درخواست حمایت کرد آیا این اظهارات نشان از اختلاف بین آنها است؟

خروج از نسخه موبایل