نماد سایت پایگاه خبری و تحلیلی رشد

امتیازات و مدارک برای جذب و استخدام آموزگاری

معلم کلاس درس

معلم کلاس درس

اخبار آموزش و پرورش / مدارک و مستندات حائز امتیاز پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری منتشر شد
ستاد جذب و استخدام آموزگاری با صدور اطلاعیه‌ای جدول مدارک و مستندات حائز امتیاز پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزگاری در فرآیند ارزیابی تکمیلی را ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، با توجه به بررسی اصل مدارک و مستندات حائز امتیاز داوطلبان در قالب ارزیابی سوابق در حوزه‌های ارزیابی تکمیلی، جداول مربوط به این مدارک جهت اطلاع و بهره‌برداری پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزگاری وزارت آموزش و پرورش، ارائه شده است.

زمان ارائه و بررسی اصل مدارک و مستندات حائز امتیاز داوطلبان، همزمان با ارزیابی تکمیلی و در تاریخ مشخص شده برای حضور هر داوطلب در حوزه‌های ارزیابی تکمیلی است.

نمون برگ مدارک، سوابق و مستندات شامل پنج مورد «کسب مقام در مسابقات و رویدادها و جشنواره‌های معتبر استانی، ملی و جهانی»، «مستندسازی تجربیات و سوابق تدریس و فعالیت در مراکز آموزش عالی، گروه‌های جهادی، مدارس دولتی و غیردولتی، کودکستان‌ها، مراکز فرهنگی، تربیتی و تحقیقاتی با ارائه مدارک معتبر از دستگاه‌های موضوع ماده ۵ قانون خدمات کشوری»، «گواهی معتبر مهارت‌ها و مرتبه‌های علمی ادبی، فرهنگی، هنری، ورزشی، تربیتی، آموزشی و فناوری»، «تقدیرنامه‌های مرتبط در سطوح مدیریتی میانی و عالی» و «پژوهش‌های مرتبط با بهبود عملکرد معلم، تالیف و تدوین مقالات مرتبط با گروه آزمون» می‌شود.

در این راستا کسب مقام در المپیادهای علمی دانش آموزی و دانشجویی، کسب مقام در جشنواره‌های معتبر علمی، کسب مقام در مسابقات دانش آموزی و دانشجویی، کسب مقام در جشنواره‌های هنری، ادبی و مذهبی و رسانه‌ای، کسب مقام در جشنواره‌های رشد، کسب مقام در جشنواره ملی جهادگران، کسب مقام در جشنواره دانشجوی نمونه کشوری، مقام در جشنواره‌های معتبر قرآن و نهج البلاغه و مقام در جشنواره‌های فجر و عمار از معیارهای ارزیابی بخش «کسب مقام در مسابقات و رویدادها و جشنواره‌های معتبر استانی، ملی و جهانی» محسوب می‌شوند.

حداکثر امتیاز این بخش‌ها ۲۶ است و بیشتر از این امتیاز در ارزیابی تکمیلی محاسبه نمی‌شود.

همچنین تدریس در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی، تدریس در دانشگاه‌های دولتی و حوزه علمیه، تدریس در دانشگاه پیام نور، آزاد و علمی کاربردی، فعالیت در حوزه علوم اسلامی دانشجویی، فعالیت در گروه‌های جهادی رسمی، تدریس در مدارس دولتی و غیر دولتی، تدریس در طرح خرید خدمات آموزشی، مربی کودکستان‌ها، فعالیت در طرح امین، آموزشیار یا آموزش دهنده نهضت سواد آموزی، شرکت در دوره طرح ولایت و همکاری با تشکل‌های دانش آموزی و دانشجویی از جمله معیارهای ارزیابی بخش «مستندسازی تجربیات و سوابق تدریس و فعالیت در مراکز آموزش عالی، گروه‌های جهادی، مدارس دولتی و غیردولتی، کودکستان‌ها، مراکز فرهنگی، تربیتی و تحقیقاتی با ارائه مدارک معتبر از دستگاه‌های موضوع ماده ۵ قانون خدمات کشوری» محسوب می‌شود.

حداکثر امتیاز این بخش‌ها ۲۶ است و بیشتر از این امتیاز در ارزیابی تکمیلی محاسبه نمی‌شود.

گواهی ثبت احتراع، گواهی معتبر مهارت‌های کاربردی و فناوری‌های نوین، اخذ تاییدیه ایده و طرح یا وسیله آموزشی و کمک آموزشی، مدرک مربی گری یا داوری ورزشی یا رشته‌های هنری، مدرک مربی‌گری آموزش نهج البلاغه و قرآن و برخورداری از جوایز بنیاد ملی نخبگان معیارهای ارزیابی بخش «گواهی معتبر مهارت‌ها و مرتبه‌های علمی ادبی، فرهنگی، هنری، ورزشی، تربیتی، آموزشی و فناوری» محسوب می‌شود.

حداکثر امتیاز این بخش ۲۰ است و بیشتر از این امتیاز در ارزیابی تکمیلی محاسبه نمی‌شود.

نشان‌های دولتی، تقدیرنامه از رئیس قوای سه‌گانه، وزیر یا معاون رئیس جمهوری یا مقام همطراز، مدیران کل ستادی استانی، فرماندهان نظامی و معاونین استاندار و مقامات همطراز و رئیس دانشگاه نیز معیارهای ارزیابی بخش «تقدیرنامه‌های مرتبط در سطوح مدیریتی میانی و عالی» محسوب می‌شود.

حداکثر امتیاز این بخش ۲۰ است و بیشتر از این امتیاز در ارزیابی تکمیلی محاسبه نمی‌شود.

مقالات ISI یا علمی پژوهشی معتبر، مقالات ارائه شده در کنفرانس‌های معتبر، مقالات علمی ترویجی معتبر، تالیف و ترجمه کتاب و طرح‌های تحقیقاتی نیز معیارهای ارزیابی بخش «پژوهش‌های مرتبط با بهبود عملکرد معلم، تالیف و تدوین مقالات مرتبط با گروه آزمون» هستند.

حداکثر امتیاز این بخش ۱۲ است و بیشتر از این امتیاز در ارزیابی تکمیلی محاسبه نمی‌شود.

خروج از نسخه موبایل