نماد سایت پایگاه خبری و تحلیلی رشد

بخشش مردي كه خواهرش را به خاطر ارثيه آتش زد

جنایت خانوادگی و قتل همسر

جنایت خانوادگی و قتل همسر

پایگاه خبری و تحلیلی رشد : مردي كه خواهرش را به خاطر ارثيه پدري به آتش كشيده و كشته است، به زودي در دادگاه كيفري استان تهران محاكمه مي‌شود.
متهم كه با بنزين و چاقو به خواهرش حمله كرده و او را كشته با رضايت فرزند مقتول از نجات پيدا كرده است.
اين قتل هولناك يك سال قبل اتفاق افتاد و ابتدا پليس باخبر شد خواهر و برادري كه در آتش‌سوزي آسيب ديده‌اند در بيمارستان بستري هستند. ساعاتي بعد زن جوان به نام فروغ جان باخت.
مرد مجروح به نام فرشاد گفت: «مدتي قبل مادرمان به خاطر سرطان فوت كرد و پدرمان هم سال‌ها قبل فوت كرده بود. ما تصميم گرفتيم ارثيه پدري را تقسيم كنيم. براي انجام كارهايش به پول نياز داشتيم؛ براي همين من وسايل خانه مادرم را فروختم. روزي كه قرار بود وسايل را از خانه ببرند، فروغ مقابل در خانه آمد و داد و فرياد كرد. درگيري بين ما بالا گرفت. فروغ ثروتمند بود و من مي‌دانستم به اين پول نياز ندارد اما يك دستگاه كارت‌خوان سيار آورد و به من گفت كارت بكش و پول را منتقل كن. قبول نكردم. او از ماشينش بنزين آورد تا من را آتش بزند بنزين روي خودش و من ريخت بعد هم من چاقو از ماشينش برداشتم چند ضربه چاقو زدم اما نمي‌دانم چطور جرقه زده شد و ما آتش گرفتيم.»
متهم گفت: «خواهرم در ماشينش شوكر داشت احتمالا جرقه شوكر باعث شد ما آتش بگيريم. نگهبان ساختمان آتش خاموش‌كن آورد و آتش را خاموش و بعد هر دو را به بيمارستان منتقل كرد. من قصد كشتن خواهرم را نداشتم.» بعد از گفته‌هاي متهم، شوهر فروغ در دادسرا حاضر شد و گفت: «از طرف خودش و دخترش اعلام مي‌كند كه شكايتي ندارد و گذشت مي‌كند. بعد از گفته‌هاي او كيفرخواست عليه متهم صادر و پرونده براي رسيدگي به دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد و متهم به زودي پاي ميز محاكمه مي‌رود.»

منبع : اعتماد

خروج از نسخه موبایل