نماد سایت پایگاه خبری و تحلیلی رشد

بهترین فیلم های ترسناک ۲۰۲۳ ( تا به امروز )

در کلبه را بزن ( Knock at the cabin )

در کلبه را بزن ( Knock at the cabin )

اخبار هنری و سینمایی / با گذشت تنها نیمی از سال ، تعداد زیادی از فیلم ترسناک خوب و قوی را دیده ایم. آلیسون ویلیامز( Allison WIlliams ) را دیدیم که از ترس وحشتی که توسط لنا دنهام ( Lena Dunham ) ایجاد میشد فاصله گرفت و الان از یک عروسک شیطانی به نام مگان ( M3GAN ) میترسد. میا گوث ( Mia Goth ) به عنوان کارکتر روانی معمول خود در استخر بی انتها ( Infinity Pool ) که در ساندنس ( Sundance ) نمایش داده شد، بازگشت. استریم‌کنندگان آهنگ‌های شگفت‌انگیزی منتشر کردند که قابل‌توجه‌ترین آنها (Shudder with Skinamarink) بود که باعث شد همگی کابوس های دوران کودکی را بیاد بیاوریم.

چشم آبی کمرنگ (The pale blue eye)

تعداد کمی از داستان های انگلیسی، به اندازه داستان های ادگار آلن پو(Edgar Allen Poe)، محبوب هستند اما چشم آبی کم رنگ ، با بازی کریستین بیل اقتباسی معمولی از یکی از معروف ترین آثار او نیست. داستان، معمای قتل اسکات کوپر(Scott Cooper)، با حضور یک کارکتر فرعی به نام پو را روایت میکند که درگیر داستان مرگ مرموز چند دانشجو در آکادمی نظامی ایالات متحده در وست پوینت نیویورک میشود.

مگان (M3GAN)

مگان( M3GAN ) یک هوش مصنوعی است ؛ برنامه ریزی شده تا مثل یک انسان راه برود و حرف بزند . هدفی که برای او تعریف شده این است که با کودکی که به تازگی یتیم شده دوست باشد و نگزارد او تنها بماند ؛ اما مگان ( M3GAN) ؛ به ماموریت و وظیفه خود شکلی افراطی می دهد تا اینکه تبدیل به یک ماشین کشتار می شود.

اسکینامارینک (Skinamarink)

این فیلم سینمایی یک شاهکار ترسناک مدرن است. داستان دو خواهر و برادر که پس از ناپدید شدن تمام در و پنجره ها، خود را در خانه‌شان گرفتار می‌بینند؛ فیلم با ارائه دقیق داستان خود ، منحصر به فرد می شود به طوری که کمتر فیلمی را شبیه به این پیدا می کنیم. می توان گفت که این فیلم یک اثر نامحدود است و چندان جذاب نیست و اتفاقاتی که در فیلم دیده نمی شوند هم به اندازه اتفاقات واضح فیلم ، ترسناک و درگیر کننده هستند.

استخر بی انتها (Infinity pool )

چه چیز هایی را دوست دارید در تعطیلات خود تجربه کنید؟ شاید بازدید از مناظر ، خوردن غذای ها محلی یا فقط استراحت و ریلکس کردن را دوست داشته باشید مگر اینکه شما به جای یکی از شخصیت‌های فاسد در استخر بی‌نهایت ( Infinity pool) باشید ، جایی که در تعطیلات و سفر خود درگیر کار های خشونت بار می شوید و شاهد قتل افراد گروه تان هستید.. هر گونه اطلاعات دیگری در مورد داستان این فیلم، لذت تماشای آن را از بین می برد، اما می توان تا اینجا اشاره کرد که در این اثر دارک و تاریک لذت بخش، افشاگری های هولناکی وجود دارد.

هوسرا: زن استخوانی ( Huesera: The Bone Woman )

این فیلم از موجودیت ماوراء الطبیعه؛ به عنوان ابزاری برای کشف لذت ها و دردهای مادر بودن، به شکلی خام (و گاهی بی رحمانه) استفاده می کند. اولین فیلم کارگردانی میشل گارزا سرورا ( Michelle Garza Cervera ) را باید به خاطر جاه طلبی اش تقدیر کرد. با این حال، کسانی که مایل به کاوش در این داستان ترسناک اسپانیایی هستند، متوجه خواهند شد که فیلم همچنین در مورد انتظارات خانواده، چالش های مادی که مردم در کشورهای لاتین با آن روبرو هستند، و معنای آزادی یک زن در یک جامعه مردسالار، چیزهای زیادی برای گفتن دارد. هوسرا با اجرای تماشایی ناتالیا سولیان ( Natalia Solián )، بازیگر نقش اول زن، تماشاگرانی را که آمادگی مواجهه با حقایق خشن درباره معنای واقعی مادر بودن برای زنانی که خانه‌دار نیستند دارند، شوکه و شاید منزجر کند.

در کلبه را بزن ( Knock at the cabin )

این فیلم بر اساس رمانی محبوب ساخته شده است، در کلبه را بزن ( Knock at the cabin ) بهترین فیلم ام. نایت شیامالان ( M. Night Shyamalan) در چند سال اخیر است. آنچه که به عنوان یک تریلر معمولی تهاجم و حمله به خانه در ابتدا به نظر می آید، با گروهی از چهار شرور که وارد کلبه تعطیلات یک خانواده می شوند، به چیز دیگری تبدیل خواهد شد، زمانی که شخصیت های منفی داستان به قربانیان می گویند که یکی از آنها باید جان خود را فدا کند وگرنه دنیا به پایان خواهد رسید.

بیرون از مرزها ( The outwaters )

نظر شما را نمیدانیم، اما نمی‌توانیم اثر دیگری را پیدا کنیم که مانند این فیلم چنین تغییر منحصربه‌فردی را در ژانر فیلم های ترسناک ایجاد کرده باشد. اگرچه مدتی طول می کشد تا به طور کامل به روند داستان هیجان انگیز و جنون آن برسید اما چیزی که در این فیلم قرار است اتفاق بیوفتد، بیش تر از انتظاری که برای آن سپری می کنید ارزش دارد. داستان با گروهی از دوستان شروع می شود که برای فیلمبرداری یک موزیک ویدیو به بیابان می روند.

جیغ: قسمت شش ( Scream VI )

این فیلم یک چشم انداز کاملاً پخته است که به تفسیرهای فرامتنی در مورد ادامه عاقبت های میراث ( legacy sequels ) با تجزیه و تحلیل کاوشگرانه تر از قربانی شدن و درک تراژدی های عمومی اضافه می کند. نه تنها جیغ ۶ ( Scream VI ) خشن ترین فیلم این مجموعه تاکنون بوده است، بلکه بی پرواترین فیلم نیز می باشد.

شیطان مرده برمیخیزد ( Evil dead rise )

پس از سال ها قسمت دیگری ازاین فرانچایز منتشر شد. این فیلم یک اثر راضی کننده است که دقیقاً می داند چه زمانی باید بیننده را بخنداند و چه زمانی ذهن ها را زخمی کند. فیلم روایت می کند که در مرکز کابوس کرونین ( Cronin )، موجودی بسیار ترسناک قرار دارد …

اینفلوئنسر ( Influencer )

این فیلم یکی از جواهرات ارزشمند غیرمنتظره سال تا امروز است. هرچه اطلاعات کمتری در مورد داستان فیلم گفته شود بهتر است، اما در کل یک اینفلوئنسربا بازی امیلی تنانت (Emily Tennant) را روایت میکند که برای یک تعطیلات انفرادی غیرمنتظره به تایلند سفر کرده است.

خروج از نسخه موبایل