نماد سایت پایگاه خبری و تحلیلی رشد

تیم اقتصادی دولت با آبروی انقلاب، نظام و سید محرومان، آیت الله رئیسی بازی نکند!

مجید نصیرایی

مجید نصیرایی

اخبار اقتصادی / یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم در روز ۲۲ بهمن ثابت کردند که برای انقلاب و نظام جان داده اما حاضر نیستند دست از ارزش ها و آرمان های انقلاب دست بردارند.

به گزارش ایسنا، مجید نصیرایی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی نوبت دوم امروز ( سه شنبه) مجلس، بیان کرد: این روزها وضعیت اقتصادی مردم خوب نیست. با وجود اینکه مردم در ۲۲ بهمن همه جوره پای کار نظام و انقلاب ایستادند و با فریاد بلند نگاه خود را فریاد زدند و بار دیگر ثابت کردند که برای انقلاب و نظام جان داده اما حاضر نیستند دست از ارزش ها و آرمان های انقلاب دست بردارند.

وی در ادامه اظهار کرد: مردم ثابت کردند که اجازه نمی دهند آمریکایی ها و صهیونیست ها بر این آب و خاک مسلط شوند. حق و شأن این مردم این رفتار نیست. شأن مردم این نیست که در حوزه های اقتصادی و برخی مسائل فرهنگی این طور ناملایماتی را ببینند. انتظار داریم تیم اقتصادی دولت بیش از این با آبروی انقلاب و نظام بازی نکند. بیش از این با آبروی سید محرومان آیت الله رئیسی بازی نکند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: این بی کفایتی ها و بی توجهی ها درخور شأن مردم نیست. انتظار نداریم آزمون های غلط گذشته دوباره تکرار شود. در موضوع ارز و طلا این پول پاشی و ارزپاشی و طلاپاشی راه علاج نیست. تیم اقتصادی دولت با همکاری و همیاری مجلس تصمیمات درستی اتخاذ کند.

خروج از نسخه موبایل