نماد سایت پایگاه خبری و تحلیلی رشد

ثبت‌نام آزمون دکتری علوم‌پزشکی تمدید شد

پزشکی دانشجویان پزشکی

پزشکی دانشجویان پزشکی

اخبار پزشکی و سلامت / مهلت ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی پژوهشی_فناوری محور رشته‌های علوم‌پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی تمدید شد.

به گزارش ایسنا، مهلت مجدد ثبت‌نام در این آزمون از روز شنبه ۱۸ شهریور ماه آغاز می‌شود و تا روز دوشنبه ۲۰ شهریور ادامه دارد. تقویم برگزاری آزمون‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیانگر این است که این آزمون در پنج‌شنبه ۴ آبان ماه برگزار می‌شود.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، داوطلبان از دوشنبه یکم آبان تا چهارشنبه سوم آبان با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی می‌توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند. داوطلبان در انتخاب شهر محل آزمون در فرم ثبت نام نهایت دقت را داشته باشند چرا که شهر محل آزمون پس از ثبت نهایی به هیچ عنوان قابل تغییر نیست.

این دوره از آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) یا دکتری تخصصی پژوهشی/ فناوری محور رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی برای اولین بار از پذیرش رشته‌های تخصصی داروسازی برگزار می‌شود.

ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دوشنبه ۹ مرداد ماه آغاز شد و روز ۱۵ مرداد ماه به پایان رسید. پیشتر اعلام شده بود، ثبت‌نام آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی و دکتری تخصصی پژوهشی/ فناوری محور رشته‌های علوم‌پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی از روز دوشنبه ۲۲ خردادماه آغاز می‌شود و در روز ۳۰ خرداد به پایان می‌رسد.

خروج از نسخه موبایل