نماد سایت پایگاه خبری و تحلیلی رشد

ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دکتری دانشگاه پیام نور

ثبت نام دانشگاه پیام نور

ثبت نام دانشگاه پیام نور

اخبار آموزش عالی / مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور، زمان و نحوه ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان دوره دکتری تخصصی سال تحصیلی ۱۴۰۳ـ۱۴۰۲ این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، محسن حیدری مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دکتری ۱۴۰۳ـ۱۴۰۲ این دانشگاه به صورت غیرحضوری انجام می‌شود، گفت: پذیرفته‌شدگان لازم است با مراجعه به سامانه گلستان به آدرس https://reg.pnu.ac.ir از امروز ۱۸ تا ۲۲ شهریور نسبت به ثبت نام غیرحضوری خود اقدام کنند.

وی افزود: پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه (در صفحه اول سایت ذکر شده در زمان ثبت نام) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.

حیدری درباره مدارک لازم برای ثبت نام غیرحضوری گفت: پذیرفته شدگان لازم است اسکن مدارک مشخص کننده در سایت گلستان را با حجم هر تصویر حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت و ترجیحا فرمت آن jpg یا jpeg بارگذاری کنند.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور همچنین گفت: کلیه دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهریه ثابت هستند و در صورت عدم پرداخت، امکان انجام انتخاب واحد آنها مقدور نخواهد بود.

دانشجویان دانشگاه پیام نور از تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۹ تا ۱۴۰۲/۰۶/۲۹ نیز با مراجعه حضوری به مرکز محل پذیرش باید نسبت به ارائه اصل مدارک اقدام نمایند.

خروج از نسخه موبایل