نماد سایت پایگاه خبری و تحلیلی رشد

ثبت‌نام ۳۰۰۰۰ نفر برای حج تمتع

اعزام حج عمره

اعزام حج عمره

پایگاه خبری و تحلیلی رشد ( roshdnews.ir) تسنیم: مهران فرشید درباره آخرین وضعیت روند ثبت‌نام متقاضیان تشرف به حج تمتع، اظهار کرد: تاکنون ۳۰ هزار و ۶۹۰ نفر برای ثبت‌نام اقدام کرده اند که ۱۳ هزار و ۹۲۸ نفر مرد و ۱۶ هزار و ۷۶۲ نفر خانم هستند.

وی ادامه داد: امسال ثبت‌نام برای حج تمتع را با پیش ثبت نام آغاز کردیم به این معنی که متقاضیان برای تشرف به حج اعلام آمادگی کرده و ۱۴۰ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت، واریز می‌کنند و زمانی که کاروان‌ها اعلام شد از طریق کدملی و کد رهگیری، برای انتخاب کاروانوارد سامانه می‌شوند.

به گفته مدیرکل دفتر طرح و برنامه سازمان حج و زیارت، در گذشته مردم بر اساس قیمت کاروان، هزینه را پرداخت می‌کردند.

به گزارش تسنیم، برای ثبت‌نام امسال ۴ گروه برای فراخوان تعیین شده بود؛ گروه نخست مربوط به دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری تا تاریخ ۱۳۸۵/۱۲/۲۹، گروه دوم دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری تا تاریخ ۱۳۸۶/۰۲/۳۱، گروه سوم دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری تا تاریخ ۱۳۸۶/۰۴/۳۱ بود.
طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار بود در صورت تکمیل نشدن ظرفیت کاروان‌ها با سه گروه مذکور، از اولویت‌های چهارم برای ثبت‌نام دعوت شود؛ اکنون با تکمیل نشدن ظرفیت ثبت‌نام، فرصت ثبت‌نام برای گروه چهارم یعنی دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری تا تاریخ ۱۳۸۶/۰۵/۰۱ فراهم شده است.

خروج از نسخه موبایل