نماد سایت پایگاه خبری و تحلیلی رشد

جدول قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز

جدول قیمت انواع خودرو در بازار

جدول قیمت انواع خودرو در بازار

اخبار اقتصادی/ قیمت خودرو امروز بر خلاف جریان ارز حرکت کرد، چراکه قیمت ارز در بازار آزاد امروز کاهش یافت، اما قیمت خودرو در بازار آزاد امروز به ویژه در محصولات مونتاژی افزایش یافت.

قیمت خودرو امروز ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، هم در بازار خودروهای داخلی و هم در بازار خودروهای مونتاژی افزایش یافت. دلیل اصلی این افزایش قیمت را می‌توان در افزایش تقاضا جست‌وجو کرد.

قیمت خودرو امروز بر خلاف جریان ارز حرکت کرد، چراکه قیمت ارز در بازار آزاد امروز کاهش یافت، اما قیمت خودرو در بازار آزاد امروز به ویژه در محصولات مونتاژی افزایش یافت. از اصلی‌ترین دلایل این افزایش تقاضاها باید به احتمال گران شدن قیمت کارخانه خودروها اشاره کرد، چراکه برخی از افراد معتقدند که این ثبات در بازار خودرو خیلی ماندگار نخواهد بود.

مطابق با قیمت‌های اعلامی وبسایت کارنامه، قیمت خودرو در بازار آزاد امروز صعودی بود.

قیمت خودروهای داخلی

پژو ۲۰۷i دنده‌ای، هاچ‌بک قدیمی ایران خودرو که در نسخه‌های جدید خود به دلیل رعایت استانداردهای ایمنی دیگر روی کاپوت خود هواکش ندارد، در بازار آزاد امروز دو میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد تا با قیمت نهایی ۶۰۵ میلیون تومان در بازار معامله شود.

پژو پارس LX TU۵، سدان پرفروش ایران خودرو در بازار امروز چهار میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد تا با قیمت نهایی ۶۱۸ میلیون تومان خرید و فروش شود.

دنا پلاس ۶ دنده توربو، قدرتمندترین سدان دنده‌ای ایران خودرو در بازار آزاد امروز رکورد افزایش قیمت را با پنج میلیون تومان افزایش قیمت شکست و با قیمت ۷۳۰ میلیون تومان در بازار آزاد امروز حاضر شد.

جدول قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز
خروج از نسخه موبایل