نماد سایت پایگاه خبری و تحلیلی رشد

دولت سیزدهم قفل‌های سیاست خارجی را با اقتدار در هم شکسته است !

ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم

ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم

اخبار سیاسی / رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری از ثبت بیش از دو میلیون درخواست مردمی در سفرهای رئیس جمهور به استان‌ها خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی، چهارم شهریورماه، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره اینکه دولت سیزدهم مشکلات مردم را به تحریم‌ها گِرِه نزده است، اظهار کرد: دولت سیزدهم قفل‌های سیاست خارجی را با اقتدار در هم شکسته است.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم عملکرد دولت انقلابی را در جهاد تبیین بیان کنیم باید ببینیم جایگاه مردم کجاست و ما براساس این جایگاه بزرگ چه اقداماتی انجام داده‌ایم، افزود: پس از بررسی جایگاه مردم می‌توانیم عملکرد خود را معدل‌گیری کنیم.

صالحی با تأکید براینکه زحمات تمام مدیران در طول دوره مدیریتی که داشتند قابل ستایش است، اضافه کرد: باید در بیان اقدامات انصاف داشته باشیم و نمی‌توانیم بگوییم مدیران قبلی هیچ‌گونه اقدام مؤثری نداشته‌اند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه باید ضعف‌های خود را بپذیریم، تصریح کرد: مقام معظم رهبری تأکید داشتند که مسئولان از موانع سرِ راه خود با مردم سخن بگویند چون مردم به خوبی درک می‌کنند.

صالحی با اشاره به اینکه در سفرهای استانی رئیس جمهور به استان‌ها بیش از دو میلیون درخواست ثبت شده است، اضافه کرد: وجود این درخواست‌ها نشان از احیای امید و اعتماد مردم توسط دولت سیزدهم دارد.

خروج از نسخه موبایل