نماد سایت پایگاه خبری و تحلیلی رشد

رتبه‌های برتر کنکور از کدام مدرسه اند ؟

کنکور سراسری

رتبه های برتر کنکور

وزیر آموزش و پرورش گفت: ۵/۷۷ درصد رتبه‌های ۱ تا ۱۰ زیرگروه‌های علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی فنی و رتبه‌های ۱ تا ۵ گروه‌های آموزشی هنر و زبان خارجی، مربوط به مدارس دولتی بود.
به گزارش ایرنا، یوسف نوری در حاشیه نشست هیات دولت درخصوص برقراری عدالت آموزشی و کلاس‌های کنکور در مدارس دولتی، گفت: ۵/۷۷ درصد رتبه‌های ۱ تا ۱۰ زیرگروه‌های علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی فنی و رتبه‌های ۱ تا ۵ گروه‌های آموزشی هنر و زبان خارجی، مربوط به مدارس دولتی بود.
وی درباره برگزاری کلاس‌های کنکور برای مدارس دولتی نیز افزود: در شبکه آموزشی دانش‌آموزان موسوم به شبکه شاد، این مشاوره و هدایت تحصیلی انجام می‌شود. همچنین مشاورین ما در مدارس نیز این کار را انجام می‌دهند و هیچ هزینه‌ای هم برای دانش‌آموزان ندارد.
وزیر آموزش و پرورش همچنین از بازگشایی مدارس به صورت حضوری خبرداد و درباره زمان دقیق بازگشایی مدارس گفت: با توجه به اینکه امسال برای حدود ۲ میلیون دانش‌آموزان دوره تعمیق و تثبیت یادگیری در طول تابستان برگزار شد، بازگشایی مدارس از اول ماه مهر است.
نوری افزود: دانش‌آموزانی که در دوران کرونا به هر دلیلی مانند دسترسی نداشتن به ابزار هوشمند و ناقص ماندن آموزش در فضای مجازی دچار افت تحصیلی شدند، در کلاس‌های جبرانی شرکت کردند.
وی همچنان درباره حضوری بودن کلاس‌های درس گفت: کلاس‌های دانش‌آموزان از مهرماه بی‌شک به صورت حضوری برگزار می‌شود، با شنیده‌ها از وزارت بهداشت شیوع کرونا افت پیدا کرده است اما حتما دانش‌آموزان را به تزریق دز یادآور توصیه می‌کنیم.

خروج از نسخه موبایل