نماد سایت پایگاه خبری و تحلیلی رشد

روزنامه مردمسالاری: با وجود تبلیغات گسترده، خبری از «خبر مهم» رئیسی نبود!

اراهیم رئیسی در راهپیمایی 22 بهمن

اراهیم رئیسی در راهپیمایی 22 بهمن

اخبار سیاسی / مردمسالاری نوشت: یک روز قبل از برگزاری مراسم ۲۲بهمن سعی شد توجه افکار عمومی بیش از پیش به سخنان سید ابراهیم رئیسی در این مراسم جلب شود.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در این باره در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: امروز در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، رئیس جمهور در امتداد تدابیر حکیمانه و رأفت پدرانه رهبر عالیقدر انقلاب، در سخنرانی خود در میدان آزادی مطالب قابل توجهی را اعلام خواهند کرد.
این خبر البته منحصر به این توئیت نبود و از یک روز قبل درباره اهمیت سخنان رئیسی و اعلام خبری مهم و تصمیمات راهگشای سیاسی و اجتماعی در فضای مجازی تبلیغ می‌شد.

این گونه تبلیغات یادآور سخنان خود رئیسی بود که در روز آخر اردیبهشت ماه و بعد از آنچه به «جراحی اقتصادی» موسوم شد، اعلام کرد که «قرار است تصمیمات سختی بگیریم» اما در این ماه‌ها خبری از این تصمیم‌ها نشده است و برای مردم هنوز جای همان جراحی قبلی ترمیم نشده است.

از این رو چندان اعلام چنین خبری چندان مورد توجه قرار نگرفت؛ اما واضح است که سایت‌ها و خبرگزاری‌های دولتی یا طرفدار دولت لازم بود از سخنان دیروز رئیسی خبری مهم دربیاورند.

خروج از نسخه موبایل