نماد سایت پایگاه خبری و تحلیلی رشد

زمان ثبت‌نام نو دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ

زمان ثبت‌نام نو دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ

زمان ثبت‌نام نو دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ

پایگاه خبری و تحلیلی رشد : زمان ثبت‌نام نو دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ اعلام شد
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و فرهنگ گفت: ثبت نام حضوری پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی دانشگاه علم و فرهنگ از ۲۲ مهر ماه جاری آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر مجید نجارزاده درباره زمان و جزئیات ثبت‌نام دانشجویان نوورود این دانشگاه برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اظهار کرد: ثبت نام حضوری نو ورودی‌ها در بازه زمانی ۲۲ تا ۲۷ مهرماه و طبق نوبتی که به هر پذیرفته شده تخصیص داده شده در محل دانشگاه علم و فرهنگ انجام می‌شود.

وی درباره پذیرش و تعداد رشته‌های تحصیلی مقطع کارشناسی در دانشگاه علم و فرهنگ تصریح کرد: بر اساس مجوزهای صادره از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه علم و فرهنگ در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در ۳۲ رشته کارشناسی پیوسته و ۲ رشته کارشناسی ناپیوسته، از طریق آزمون سراسری و با اعلام پذیرفته‌شدگان از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، پذیرش دانشجو دارد. در حال حاضر گروه‌های آموزشی این رشته‌ها در قالب ۶ دانشکده فنی و مهندسی، دانشکده هنر و معماری، دانشکده علوم انسانی، دانشکده علوم و فناوری‌های نوین زیستی (با همکاری پژوهشگاه رویان)، دانشکده حقوق و دانشکده گردشگری به ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی به دانشجویان می‌پردازند.

دکتر نجارزاده درباره زمان و نحوه ثبت‌نام پذیرفته شدگان رشته‌های مختلف مقطع کارشناسی دانشگاه علم و فرهنگ، خاطرنشان کرد: پس از اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان رشته‌های مقطع کارشناسی در دانشگاه علم و فرهنگ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، فرایند و زمان ثبت‌نام از طریق سایت دانشگاه usc.ac.ir (http://usc.ac.ir/)) و ارسال پیامک برای پذیرفته‌شدگان اطلاع‌رسانی شده است. در این راستا و بر اساس اطلاعیه صادره، ثبت نام الکترونیکی (غیرحضوری) از روز دوشنبه ۱۷ مهرماه در سامانه جامع آموزشی دانشگاه (گلستان) فعال شد که ثبت نام غیرحضوری شامل مراحل مختلفی مثل ثبت اطلاعات سجلی و آموزشی، بارگذاری مدارک، اخذ تائیدیه تحصیلی، علاقه‌یابی علمی، فرهنگی و هنری پذیرفته‌شدگان و تکمیل پرسشنامه سلامت است. همچنین پذیرفته‌شدگان پس از اتمام این مرحله از ثبت‌نام، بر اساس نوبت اختصاصی که به آنها ابلاغ می‌شود، در روز و ساعت مقرر به دانشگاه مراجعه می‌کنند تا مرحله ثبت‌نام حضوری خود را انجام دهند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و فرهنگ درخصوص زمان برگزاری کلاس‌های دانشجویان نوورود مقطع کارشناسی این دانشگاه گفت: تمام کلاس‌های دانشجویان نو ورود مقطع کارشناسی از روز شنبه، ۲۹ مهرماه، طبق برنامه‌ای که پس از ثبت نام در اختیار هر دانشجو قرار داده می‌شود، آغاز می‌شود. با توجه به این‌که نتایج نهایی کنکور سراسری در نیمه دوم مهرماه اعلام شد و شروع کلاس‌های دانشجویان نو ورود از ابتدای مهر ماه ممکن نبود، تمهیدات لازم برای تکمیل تعداد جلسات کلاسی هر درس در طول نیم‌سال تحصیلی اندیشیده شده و اجرا می‌شود.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، دانشگاه علم و فرهنگ بزرگ‌ترین دانشگاه غیر دولتی کشور و وابسته به جهاد دانشگاهی است و بر اساس جدیدترین ویرایش نظام رتبه‌بندی «سایمگو»، دانشگاه علم و فرهنگ جهاد دانشگاهی برای سومین سال پیاپی عنوان رتبه یک نوآوری ایران را به خود اختصاص داده است.

خروج از نسخه موبایل