نماد سایت پایگاه خبری و تحلیلی رشد

سوگواره مرکبات برگزار کنید نه جشنواره !

آیت الله محمد باقر محمدی لائینی

آیت الله محمد باقر محمدی لائینی

اخبار اقتصادی / آیت الله محمدی لائینی در خطبه عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه مرکز مازندران در جمع نمازگزاران با اشاره به پایین بودن قیمت مرکبات در استان، اظهار کرد: وزیر جهاد کشاورزی در مازندران به جای برگزاری جشنواره مرکبات با این وضع افتضاحی که در قیمت مرکبات وجود دارد باید سوگواره برگزار کند.وی با ابراز تاسف از اینکه مرکبات روی دست باغداران ماند، افزود: من از مسئولان استانی و کشوری گلایه دارم، وقتی گفته می‌شود به ۱۵ کشور همسایه می‌توان صادرات انجام داد و بازار خوبی داشت چرا نباید زمینه صادرات را به‌وجود آورد.

خطیب نماز جمعه ساری با تاکید بر اینکه باید قیمت‌گذاری مناسبی روی مرکبات صورت گیرد، تصریح کرد: دولت امروز با مطالبه نارضایتی باغداران مواجه است که قیمت کم است و مدتی بعد در ایام نزدیک به عید با اعتراض مصرف کنندگان مواجه می‌شود که قیمت بالا می‌رود و اگر امروز دولت میوه را بخرد و انبار کند می‌تواند بازار را در شب عید اشباع کند.

این مسئول ادامه داد: مدیریت در قیمت، ذخیره و توزیع به موقع مرکبات و محصولات باغی در مازندران باعث خشنودی باغداران و مصرف کنندگان خواهد شد.

آیت الله محمدی لائینی با تاکید بر توجه استاندار مازندران در حمایت از باغداران و کشاورزان، گفت: سازمان صنعت و معدن نیز باید میز خدمت خود را در پهنه استان برای مرکبات دایر کنند.

وی در ادامه با اشاره به متن هفته نامه فکاهی فرانسه که پشت سر آن رژیم صهیونیستی قرار دارد، گفت: این نشریه هر از چندگاهی مقدسات را به سُخره می‌گیرد و کاریکاتورهایی در توهین به مقدسات می‌کشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: نویسندگان این مجله و مسئولان فرانسه دم از آزادی بیان می‌زنند در حالیکه چند مدت قبل از این مجله در مورد فرزند یکی از مسئولان فرانسه مطلبی داشت که با آن برخورد شدیدی شد.

خشونت نشانه کم آوردن دشمن است

این مسئول یادآور شد: هرجا دشمنان ما کم آوردند دست به خشونت و توهین می‌زنند و اغتشاشات اخیر نشان دهنده کم آوردن دشمنان ما است و در حوزه منطق و استدلال چیزی برای گفتن ندارند.

امام جمعه مرکز استان با اعلام اینکه ما فتنه‌های دشمنان را از یاد نمی‌بریم و اغتشاشات را محکوم می‌کنیم، گفت: به دنبال احقاق حق خودمان هستیم و از ولایت به عنوان بزرگ‌ترین نقطه قوت و انقلاب اسلامی دفاع می‌کنیم.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه مرجعیت قوت ما است، تصریح کرد: ولایت نقطه اتکا ما است و این جامعه از انسجام و امید برخوردار است در واقع دشمن به دنبال این قوت‌ها است.

وی تاکید کرد: ما به دنیا اعلام می‌کنیم تا جان داریم از ولایت و مقام مرجعیت در برابر سیاست‌های شوم جهانی دفاع خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، امروز مردم ولایتمداران مازندران در حمایت از عفاف، حجاب، مرجعیت، رهبری و محکومیت اقدام شنیع و مذبوحانه نشریه صهیونیستی فرانسه شارلی ابدو از میدان ساعت تا میدان شهدای ساری با سردادن شعار راهپیمایی کردند.

خروج از نسخه موبایل