نماد سایت پایگاه خبری و تحلیلی رشد

فوت استاد دانشگاه تبریز در اثر سکته قلبی در استخر دانشگاه

دکتر محمدتقی تقی‌زاده

دکتر محمدتقی تقی‌زاده

اخبار حوادث / مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز جزئیات جان باختن دکتر محمدتقی تقی‌زاده یکی از اساتید بازنشسته‌ی دانشکده شیمی این دانشگاه را در اثر سکته‌ی قلبی در استخر دانشگاه، تشریح کرد.

محمدرسول خدادادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مرحوم دکتر تقی‌زاده دوشنبه شب به استخر دانشگاه تبریز مراجعه کرده و طبق روال عادی هر روز که اساتید بازنشسته‌ به استخر می‌آیند، مشغول به شنا کردن در استخر می‌شود.

وی ادامه داد: دکتر تقی‌زاده بعد از رفتن به قسمت سونای استخر، دچار حمله‌ی قلبی شده و بیهوش می‌شود. حتی دکتر اصلان‌آبادی فوق تخصص قلب که در استخر حضور داشت، سعی به احیای قلب ایشان می‌کند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز افزود: متاسفانه بعد از تماس با اورژانس و انتقال دکتر تقی‌زاده به بیمارستان، عملیات احیای این استاد بازنشسته‌ی دانشگاه تبریز در بیمارستان نیز موفقیت آمیز نبوده و او در بیمارستان فوت کرد.

براساس این گزارش، دکتر محمدتقی تقی‌زاده متولد ۱۳۲۵ و یکی از اساتید بازنشسته‌ی دانشکده‌ی شیمی دانشگاه تبریز بعد از سال‌ها فعالیت در عرصه‌های علمی و تربیت دانشجویان این رشته، روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در اثر سکته‌ی قلبی در استخر دانشگاه و بعد از انتقال به بیمارستان، دار فانی را وداع کرد.

خروج از نسخه موبایل