نماد سایت پایگاه خبری و تحلیلی رشد

محسن هاشمی: اکثر پست‌هایی که آیت الله هاشمی داشت انتخابی بود

محسن هاشمی

محسن هاشمی

پایگاه خبری و تحلیلی رشد ( roshdnews.ir) صبح (پنجشنبه ۲۱ دی ماه) هفتمین مراسم سالگرد رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با حضور خانواده او، حسن روحانی، رئیس جمهور دولت یازدهم و دوازدهم، اسحاق جهانگیری،محمدرضا باهنر، جواد ظریف، محمدباقر نوبخت و سایر چهره‌های سیاسی در حسینیه جماران برگزار شد.

حسن روحانی و محسن هاشمی از جمله سخنران‌های این مراسم بودند. روحانی در سخنرانی خود بعد از طرح نکاتی درباره مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به فضای انتخاباتی کشور پرداخت و بر توجه به نکات مقام معظم رهبری در مورد انتخابات تأکید کرد.

محسن هاشمی رفسنجانی نیز در سخنرانی خود نیز ضمن نگهداشتن یاد پدرش از مادر و خواهرش که در مراسم حضور نداشتند، یاد کرد.

براساس آنچه سایت‌های خبری جماران و تسنیم نوشتند: محسن هاشمی، فرزند مرحوم هاشمی رفسنجانی با اشاره به اقداماتش برای آزادی فائزه هاشمی از زندان، اظهار کرد: شب گذشته خدمت مادرم رسیدم و باتوجه به سن و سالی که دارند مدام از من درباره مسائل مختلف سئوال می‌کردند. مادرم در تمام طول مدت مبارزه با مرحوم پدرم پیش آمده است و بعد از چند پرسش از احوال خواهرم فائزه پرسید و فراموش کرده بود که او زندان است. من پاسخ دادم که مسافرت است اما کمی بعد به یاد آورد سؤال کرد که چرا فائزه زندان است؟ گفتم خارج از چهارچوب حرف زده است. گفت مگر حرف زدن جرم است؟! نمی‌خواهی برای‌ او کاری کنی؟

وی افزود: پاسخ دادم هم خدمت دفتر مقام معظم رهبری و آقای حجازی نامه نوشتم و هم به رئیس قوه قضائیه حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای نامه نوشتم تا اقدامی برای فائزه انجام شود و امروز هم به مناسبت سالگرد پدر، خواستم از مادر و نیز خواهرم فائزه هم در این جلسه یادی کرده باشم.

منبع: انتخاب

خروج از نسخه موبایل