نماد سایت پایگاه خبری و تحلیلی رشد

معرفی کتاب تجارت خارق‌العاده با رهبری الهام‌بخش

تجارت خارق‌العاده با رهبری الهام‌بخش

تجارت خارق‌العاده با رهبری الهام‌بخش

کتاب «تجارت خارق‌العاده با رهبری الهام‌بخش» با عنوان انگلیسی «Inspired Leadership» اثر کوین گسکل اولین بار سال ۲۰۱۷ منتشر شد. کوین گسکل در سن ۳۲ سالگی مدیرعامل پورشه بریتانیا شد. سپس او کسب‌وکار را تغییر داد، کمپانی لامبورگینی را خرید و پنج سال بعد به سمت رهبری BMW رفت. او از آن زمان، به چیزی شبیه به یک شرکت پیشرو تبدیل شده است که استارت‌آپ‌های نوپا را تاسیس و برندهای بزرگی را در بخش‌های مختلف راه‌اندازی می‌کند.

گسکل همچنین از مهارت‌های رهبری خود برای بردن تیم‌ها به اورست و قطب شمال و جنوب استفاده کرده است. گسکل به‌عنوان مدیرعامل پورشه، این شرکت را از مرز ورشکستگی به سودآورترین شرکت خودروسازی هدایت کرد. او پیشنهاد می‌کند که هرکسی می‌تواند شایستگی‌های اصلی موردنیاز را بیاموزد و آن را ترکیبی از سه جزء اصلی می‌بیند: تعهد، ارتباط و خلق کردن.

کتاب «تجارت خارق‌العاده با رهبری الهام‌بخش» به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید یک رهبر الهام‌بخش شوید؛ استراتژی‌های کاربردی، چارچوب‌های عملی و مهارت‌های ضروری دنیای واقعی، برنامه‌ی درسی مشخصی برای موفقیت به شما می‌دهند، درحالی‌که حکایت‌ها و مثال‌های برگرفته از تجربیات نویسنده مفاهیم مهم را در عمل نشان می‌دهند. در این اثر از موقعیت‌های دشوار گرفته تا تعاملات روزمره، مهارت‌ها و دیدگاه‌هایی را که برای ارتقای رهبری خود به سطح بعدی نیاز دارید، یاد خواهید گرفت.

رهبران الهام‌بخش، رهبرانی هستند که بیش‌ترین تفاوت را در موفقیت یک تیم ایجاد و اطمینان حاصل می‌کنند که هر عضو تیم تمام انرژی، خلاقیت و تمرکز خود را به کار می‌گیرد. گسکل در این اثر آنچه را که در مورد رهبری الهام‌بخش آموخته است به رهبران ارائه می‌کند تا همین کار را برای افراد دیگر انجام دهند.

در قسمتی از کتاب تجارت خارق‌العاده با رهبری الهام‌بخش می‌خوانیم:

«جرات رویاپردازی داشتن پنج مولفه دارد رویاپردازی، قوانین را نقض می‌کند: وقتی رویاپردازی می‌کنید، محدودیت‌های زندگی خود و اطرافیانتان را دور می‌اندازید. هیچ رویای موفقی، کوچک نیست. می‌توانید آینده‌ی خلاقانه و ناشناخته‌ای را در آغوش بگیرید. بیش‌تر محدودیت‌ها خودساخته هستند. کنارشان بزنید. رویاپردازی، بزرگ است: خیلی از اطرافیانتان توصیه خواهند کرد اوضاع را خیلی تغییر ندهید. ما اغلب اوقات دنبال طراحی برنامه‌های کوچک و اهداف بی‌معنی هستیم. موفقیت یا شکست‌ها در آن‌ها مهم نیست، چون تغییرات جزیی را به همراه دارند. رویاهای شما نتایج بزرگ‌تری خواهند داشت. رویاها به ما هدف می‌دهند.»

خروج از نسخه موبایل