نماد سایت پایگاه خبری و تحلیلی رشد

نتایج فراخوان جذب مدرس علمی کاربردی

دانشگاه علمی و کاربردی

دانشگاه علمی و کاربردی

آموزش عالی / قائم مقام دانشگاه جامع علمی کاربردی از اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس این دانشگاه خبر داد و گفت: برای بیش از ۴۰۰۰ داوطلب کد مدرسی صادر شده است.

به گزارش ایسنا، دکتر اصغر کشتکار قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی با اعلام این خبر گفت: با اتمام بررسی پرونده متقاضیان تدریس آخرین فراخوان در هیئت‌های اجرایی معین استان‌ها، بررسی نتایج و تایید نهایی هیئت اجرایی جذب دانشگاه، نتایج این فراخوان اعلام شد.

وی افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی همه ساله براساس نیاز مراکز آموزشی به مدرسان در دروس مختلف، اعلام فراخوان کرده و از بین شرکت کنندگان و داوطلبان، مدرسان اصلح را انتخاب و پس از ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای آنان ، نسبت به صدور کد صلاحیت حرفه‌ای مدرسی اقدام می‌کند.

قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: در سال گذشته جهت بکارگیری مدرسان، ابتدا نیازسنجی اولیه در مراکز آموزشی و واحدهای استانی انجام شد و ظرفیت نهایی اختصاص یافته، جهت تامین نیازهای موجود باتوجه به دوره‌های در حال اجرا و هم چنین رشته‌های جدید صورت گرفت تا تامین مدرس مورد نیاز مراکز آموزشی، طبق زمان بندی مناسب صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: حداقل سن متقاضیان برای شرکت در فراخوان ۲۸ سال و حداکثر سن ۶۵ سال بود و جذب مدرس بصورت بومی در واحدهای استانی صورت گرفت بطوری که پس از ثبت نام، تکمیل فرم‌ها و بارگزاری مستندات توسط متقاضی، اعتبارسنجی اطلاعات و مستندات متقاضیان در واحدهای استانی انجام شد و پرونده متقاضیان واجد شرایط در کارگروه‌های بررسی صلاحیت علمی مطابق با شاخص‌های ارزیابی بومی شده، امتیاز دهی شد.

کشتکار گفت: هیئت اجرایی معین استانی، متقاضیان واجد شرایط را برای رشته مورد نظر جهت مصاحبه علمی دعوت کرد و در این مرحله همزمان، استعلام صلاحیت عمومی متقاضیان نیز توسط دبیرخانه هیئت اجرایی جذب دانشگاه انجام شد، پس از انجام مصاحبه در کارگروه‌های بررسی صلاحیت علمی و اعلام رای توسط هیئت اجرایی معین استان، نتایج صلاحیت علمی به همراه نتایج صلاحیت عمومی جهت تصویب نهایی در اختیار هیئت اجرایی جذب دانشگاه قرار گرفت.

قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: در این فراخوان بیش از ۶۵ هزار نفر وارد سامانه ثبت نام شدند که از این تعداد، حدود ۱۸ هزار نفر ثبت‌نام قطعی کرده و در مجموع بالغ بر ۸۰۰۰ نفر برای مصاحبه و ارزیابی علمی به کارگروه‌های بررسی توانایی علمی دعوت شدند. از این تعداد حدود ۴۰۰۰ نفر واجد شرایط شناخته شده و کد مدرسی برایشان صادر شد.

وی تاکید کرد:کد مدرسی افراد واجد شرایط پس از شرکت در دوره تربیت مدرس با عنوان ” آشنایی با نظام علمی کاربردی” که از طریق مرکز امور مدرسان دانشگاه با همکاری واحدهای استانی برگزار می گردد، فعال می شود و می توانند با مراکز علمی کاربردی برای تدریس دروس نظری و عملی همکاری کنند.

کشتکار در خاتمه اظهار کرد: بزودی فراخوان جذب مدرس سال ۱۴۰۲ اعلام می‌شود و کسانی که در این فراخوان در اولویت قرار نگرفته‌اند در صورت علاقمندی می‌توانند در فراخوان آتی مجددا شرکت کنند.

خروج از نسخه موبایل