نماد سایت پایگاه خبری و تحلیلی رشد

نماینده ولی فقیه در مازندران: مسئولین به مردم ظلم و خیانت نکنند

محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران

محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران

اخبار اجتماعی / نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت: به مسئولانی که چوب لای چرخ کار مردم می‌گذارند تذکر می‌‌دهم که در حق انقلاب نامردی نکنید

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های نمازجمعه این هفته ساری افزود: مردم ایران اسلامی به انقلاب ایمان دارند و همچنان به آرمان های والای نظام وفادار و پایبند هستند.
وی اظهار داشت: به تمام دشمنان و بدخواهان نظام اعلام می کنیم که مردم ایران و تمام مستضعفان جهان تا پای جان به حکومت حق عدل علوی عشق بسته اند و تا آخر پای آرمانها ایستاده اند.
وی خاطرنشان کرد: بدنه ملت وفادار به انقلاب هستند اما نفوذی ها و اجانبی در درون ما مشغول فعالیتند.
نماینده ولی فقیه تا استان مازندران گفت: متأسفانه نفوذی‌هایی در حال ظلم و خیانت در حق مردم هستند و برخی مسئولین نیز مانع تراشی ایجاد می‌کنند تا مردم را ناراضی کنند.
وی با بیان اینکه مسئولین کار مردم را راه بیاندازند و به مردم ظلم و خیانت نکنند گفت: ️بخشی از مسئولین ما یا به‌خاطر ناکارآمدی و یا خیانت در حال ظلم به این مردم هستند در بسیاری از موارد کارها پیش نمی‌رود و گره می‌خورد. ️بنده به بخشی از مسئولان که چوب لای چرخ کار مردم می‌گذارند تذکر می‌‌دهم که در حق انقلاب نامردی نکنید، مسئولیت گرفتید که به این مردم خدمت کنید، گره‌ها را باز کنید کار مردم را راه بی اندازید، موانع بر سر راه تحقق شعار سال و تولید ایجاد نکنید، مسئولان ناکارآمد باید پست را رها کنند.
وی گفت: بسیاری از کارها و طرح ها به علت مانع تراشی بخشی از مسئولان سال ها معطل مانده است.
امام جمعه ساری در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فرارسیدن روز خانواده و تکریم بازنشستگان، گفت: اسلام به نهاد خانواده بسیار اهمیت می دهد اما فرهنگ غرب برای به فساد کشیدن انسان ها تلاش می کند.
وی با بیان اینکه فرهنگ غرب برای به فساد کشاندن زنان نیز برنامه دارد، تصریح کرد: همه باید برای حفظ کانون بنیان خانواده دغدغه داشته باشیم و تلاش کنیم. وی با اشاره به فرارسیدن روز گفت و گو و تعامل سازنده با جهان، گفت: در دولت سیزدهم زمینه ارتباط های خوبی با بسیاری از کشورها فراهم شد که برای ما یک فرصت هستند. وی با عنوان اینکه آفریقا سرزمین فرصت ها است و رئیس جمهورمان نیز به تازگی به برخی کشورهای آفریقایی سفر کرده اند، گفت: این در حالیست که در دولت های گذشته آمریکای لاتین، آفریقا و حتی کشورهای همسایه را رها کرده بودیم و فقط با ۲ سه کشور اروپایی ارتباط داشتیم که نتیجه آن نیز برای ما جز ضرر چیز دیگری نبود.
وی با اشاره به درپیش بودن انتخابات با بیان اینکه شورای نگهبان از نهادهای ارزشمند و تاثیرگذار در نظام اسلامی است، گفت: شورای نگهبان در نظارت استصوابی در انتخابات به خوبی به وظایف خود عمل کرده است.

خروج از نسخه موبایل