نماد سایت پایگاه خبری و تحلیلی رشد

پلمب ۲۵۰ واحد صنفی مازندران به دلیل عدم رعایت موازین حجاب و عفاف

پلمب و بی حجابی

پلمب و بی حجابی

اخبار اقتصادی / معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اضافه کرد: ۲۵۰ واحد صنفی نیز باوجود تذکرات قبلی و به دلیل بی‌توجه به مسئله عفاف و حجاب پلمب شدند.
به گفته معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران ۲۵۰ واحد صنفی به دلیل بی‌توجهی به مسئله عفاف و حجاب در استان در روزهای اخیر پلمب شدند.

به گزارش ایرنا؛ سید مسیب موسوی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: از ۱۵ اسفند ماه سال گذشته و همزمان با آغاز طرح نظارتی ویژه عید تا تاریخ ۱۴ فروردین ماه سال جاری ۳۶۹ مورد گزارش تلفنی به تلفن ۱۲۴ اعلام شده است و ۱۸۰ مورد از گزارشات دریافتی به دلیل ارتباط موضوعی جهت بررسی به اداره کل جهاد کشاورزی ارسال شده است.
موسوی گفت: در راستای نظارت به مقوله فرهنگی عفاف و حجاب در واحدهای صنفی و فروشگاه‌های بزرگ تاکنون سه هزار و ۹۰۰ مورد بازدید قرار گرفته که به ۲ هزار و ۳۴۳ واحد تذکر شفاهی و یا کتبی داده شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اضافه کرد: ۲۵۰ واحد صنفی نیز باوجود تذکرات قبلی و به دلیل بی‌توجه به مسئله عفاف و حجاب پلمب شدند.

در استان مازندران حدود ۴۰۰ هزار واحد صنفی فعالیت دارد.

خروج از نسخه موبایل