نماد سایت پایگاه خبری و تحلیلی رشد

یوسف نوری استاندار جدید مازندران

يوسف نوري استاندار مازندران

پایگاه خبری و تحلیلی رشد ( roshdnews.ir ) در جلسه امروز هیئت دولت، یوسف نوری از گزینه های جدی برای تصدی استانداری امروز از دولت رای اعتماد گرفت و استاندار مازندران شد.

در جلسه امروز هیئت دولت، یوسف نوری از گزینه های جدی برای تصدی استانداری امروز از دولت رای اعتماد گرفت و استاندار مازندران شد.

رزومه و سوابق یوسف نوری :

یوسف نوری در سال ۱۳۴۰ متولد شده است. مدرک فوق دیپلم پرورشی، کارشناسی برنامه ریزی، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و دکترای مدیریت گردشگری از دانشگاه علامه طباطبایی دارد.

او سابقه تدریس در دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه پیام نور تهران، دانشگاه علمی و کاربردی تهران و دانشگاه آزاد اسلامی را دارد و ۵ جلد کتاب و ۱۰ مورد مقاله از وی به منتشر شده است، همچنین در پژوهش های کاربردی کشوری فعالیت داشته و سابقه داوری نشریه های علمی- پژوهشی گردشگری را نیز داراست.

یوسف نوری استاندار مازندران

وی ۵۳ ماه سابقه حضور در جبهه در سال های دفاع مقدس را دارد، و حدود ۴۰ ماه در مناطق جنگ زده حضور داشته است، و همچنین به درجه جانبازی نائل شده است.

در آذر ماه سال ۱۴۰۰ یوسف نوری توانست به عنوان وزیر آموزش و پرورش دولت سید ابراهیم رئیسی از مجلس رای اعتماد بگیرد.

او پیش از این انتصاب فعالیت هایی در آموزش و پرورش داشته که از جمله آن ها می توان به معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان ایلام، معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام، مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان ایلام، مسئول پرورشی مدارس جمهوری اسلامی ایران در کشورهای بحرین و قطر، رئیس سازمان آموزش و پرورش استان ایلام، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش تهران و ایلام، مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد.

فهرست سایر سوابق اجرایی:
مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی
نماینده قرارگاه سازندگی خاتم االنبیاء صل الله علیه و آله در دولت و مجلس شورای اسلامی
معاون اجرائی و معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی
مدیرتامین مالی گروه پتروشیمی های خط اتیلن مرکز و عضو هیات مدیره پتروشیمی جهرم
مشاور اقتصادی هلدینگ کشاورزی کوثر بنیاد شهید و ایثارگران انقلاب اسلامی
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات وارتباطات وزارت آموزش و پرورش
مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش

یوسف نوری استاندار مازندران
خروج از نسخه موبایل