نماد سایت پایگاه خبری و تحلیلی رشد

مانع احیای توافق هسته‌ای خواهیم شد

نتانياهو

نتانياهو

اخبار سیاسی / نخست‌وزیر اسرائیل در جلسه کابینه‌اش ضمن مطرح کردن اظهاراتی در حمایت از ناآرامی‌های اخیر در ایران، باری دیگر بر قصدش برای ممانعت از احیای توافق هسته‌ای تاکید کرد.

به گزارش ایسنا از روزنامه اورشلیم پست، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه هفتگی کابینه‌اش، اظهاراتی مداخله‌جویانه را در حمایت از ناآرامی‌های اخیر در ایران مطرح کرد.
نتانیاهو در ادامه مدعی شد که ایران «تهدیدی برای منطقه و جهان» است.

او باری دیگر با ابراز مخالفت آشکار با توافق هسته‌ای گفت: ما هر کاری انجام خواهیم داد تا مانع بازگشت به توافق بد هسته‌ای بشویم. برخلاف تصور عموم، توافق خطرناک هسته‌ای لغو نشده است. من فکر می‌کنم احتمال[احیای توافق هسته‌ای] هنوز وجود دارد. ما این کار را خواهیم کرد.

نتانیاهو، هفته گذشته نیز در جمع وزیران کابینه‌اش گفته بود: دولت ما متفاوت است و عملکرد آن نیز متفاوت خواهد بود. ما در عرصه بین‌المللی، آشکارا و از موضع قدرت علیه بازگشت به توافق هسته‌ای [برجام] فعالیت خواهیم کرد، فقط پشت درهای بسته با رهبران[جهان] صحبت نخواهیم کرد، بلکه در حیطه افکار عمومی، سرسختانه و آشکارا عمل خواهیم کرد. افکار عمومی در حال حاضر از خطرات واقعی ناشی از ایران که شهروندان بی‌گناه را در داخل و خارج از ایران می‌کشد، آگاه است.

خروج از نسخه موبایل