نماد سایت پایگاه خبری و تحلیلی رشد

برگزاری مسابقات بین المللی پرورش اندام مستر یونیورس در مازندران

پرورش اندام مستر یونیورس

پرورش اندام مستر یونیورس

اخبار ورزشی / عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون پرورش اندام در جلسه جلسه هماهنگی رویداد بین المللی مستریونیورس با بیان اینکه ایران خود را برای برگزاری یک رویداد بین المللی باشکوه و بی سابقه آماده می‌کند، گفت:با رایزنی‌های صورت گرفته برای اولین بار کشورمان به عنوان میزبان مسابقات مستریونیورس در ماه فوریه ۲۰۲۳ انتخاب شده است.

او افزود: این رقابت‌ها از ۲۶ تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ (۱۵ تا ۱۹ فوریه ۲۰۲۳) زیر نظر فدراسیون جهانی IFBB به میزبانی استان مازندران در شهرستان رامسر برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون پرورش اندام گفت: این مسابقات در رشته‌های بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک، ماسکولار، گیمزکلاسیک، فیتنس اسپرت، فیت مدل، فیتنس چلنج، مچ اندازی و قویترین مردان و در رده‌های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می‌شود.

او افزود: اتفاق ویژه در این رقابت‌ها برگزاری مسابقات در رشته‌های مچ اندازی و فیتنس چلنج در بخش بانوان است تا بانوان ورزشکار هم این فرصت را داشته باشند در کشور خودشان در یک مسابقه بین المللی شرکت کنند.

نصیرزاده درباره جوایز این مسابقات هم گفت: جوایز این مسابقات در مجموع ۴۰ هزار دلار تعیین شده که در تمامی رشته‌ها تقسیم خواهد شد و ۱۶ کارت حرفه‌ای نیز در رشته‌های مختلف به نفرات برتر (اوورال‌ها) اهدا می‌شود.

خروج از نسخه موبایل