نماد سایت پایگاه خبری و تحلیلی رشد

بمب اتمِ خوب و انرژی هسته ایِ بد!

اسرائیل صهیونیسم

اسرائیل صهیونیسم

پایگاه خبری و تحلیلی رشد : عبدالصّمد زراعتی جویباری: عمیخای الیاهو وزیر میراث رژیم صهیونیستی، عضو حزب عوتسما یهودیت، در برنامه ی تلویزیونی در خصوص غزّه، خواستار استفاده ی این رژیم از بمب اتمی شده بود.
قبل تر موشه ویگلین عضو سابق پارلمان رژیم موقت نیز خواستار استفاده از بمب اتم علیه غزه شده بود. او با عنوان کردن «انتقام خشن» در توییتی نوشته بود: موشک اریخا! موشک اریخا. هشدار راه بردی. قبل از فکر کردن به وارد کردن نیرو های زمینی به غزه. سلاح روز قیامت. این نظر من است.
«موشک اریخا»، موشکی قاره پیماست که قابلیت حمل کلاهک اتمی را دارد و بُرد آن حدود ۶۵۰۰ کیلو متر است.
پیش تر نتانیاهو جلاد غزّه، در صحن علنی سازمان ملل، با تهدید دانستن ایران، خواستار یک «تهدید معتبر هسته یی» علیه ایران شده بود!.
این تهدید ها، در انظار مردم عالم صورت می گیرد و غربی ها و عموم حامیان رژیم جعلی صهیونیسم، نه تنها هیچ عکس العملی نشان نمی دهند، بلکه با تمام توان و از همه جهت، از این رژیم حمایت می کنند.
تا به حال رژیم کودک کش اسرائیل، بیش از دو بمب اتمی مهمات روی مردم بی دفاع غزه ریخته است، مردمی که در غلاف غزّه تحت بد ترین و غیر انسانی ترین شرایط زنده گی می کنند و هیچ پناهی ندارند و منازل مسکونی آنان، در جلوی چشم جهانیان، بر سرشان خراب و مدفن آنان می شود.
اسرائیل غاصب هیچ ابایی از جنایات جنگی و اظهارات خوف ناک استفاده از سلاح اتمی ندارد، این سخنان نشان می دهد که موشک های اتمی اسرائیل برای نابودی بشر طراحی و فعال شده است و دنیای سلطه نگران روی کرد هسته یی ایران است!!.
در حالی که اسرائیل به هیچ یک از مقررات آژانس انرژی اتمی IAEA پای بند نبوده و نیست و زَرّادخانه ی هسته یی اش هر سال روزینه تر می شود و دنیا هرگز منع و یا تحریمی علیه این کشور جعلی نداشت و ندارد.
اما ج.ا سالیان درازی است که توسط آمریکا و هم پیمانان جهانی او، به بهانه ی تلاش هسته یی، یک ملت را به تنگنا کشیده اند و تحریم های بسیار عظیم و غلیظی را به ملت ما تحمیل نموده اند، در حقیقت سعی دارند هستی ملت ما را به نیستی بکشانند!.
دنیای امروز، جهانِ سلطه و نفوذ جریانات زر و زور است، که سر دم داران آن صهیونیست ها هستند و با حمایت وقیحانه ی غرب به خصوص انگلیس از اقصی نقاط جهان به سر زمین مردم فلسطین هجوم آوردند و آن را تصرف کرده، قریب به ۸ دهه مشغول قتل عام مردم بی دفاع فلسطین و تصاحب مَا یَملَک آنان هستند و غرب به سر دم داری آمریکا و انگلیس از این غده ی چرکین و سرطانی به شدت دفاع می کنند.
حالیا که جمهوری اسلامی ایران، به طور شفاف و واضح و قبول مقررات و پادمانی های آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی، برای دست یابی به دانش هسته یی برای رفع نیاز های انرژی، درمانی و کشاورزی خود، گام بر می دارد و مراکز هسته یی کشور ما نیز زیر ذره بین این آژانس قرار دارد.
عجیب تر آن که، حکام کشور های اسلامی این ضدیت و دو گانگی را لمس می کنند؛ اما با سکوت در مقابل غرب و اعتراض به تلاش صلح آمیز هسته یی ایران، عملاً جانب غربی ها و صهیونیسم را گرفته اند که حاصل چنین روی کردی، به سُخره گرفتن آنان در قضیه ی فلسطین شده است!.
اکنون همان یک بام و دو هوا، در قتل عام مردم بی دفاع غزّه رخ داده و دو میلیارد نفر جمعیت مسلمان و قریب به پنجاه کشور اسلامی هیچ کاری از دست آنان بر نمی آید.
در حالی که غرب به سر کردگی آمریکا و اروپا، از رژیم تا به دندان مسلح صهیونیزم دفاع می کنند و کشتار مردم بی گناه غزه را دفاع مشروع اسرائیل می خوانند و مبارزه ی یک گروه کوچک علیه اشغال و اسارت بیش از دو و نیم میلیون نفر در باریکه ی غزه را محکوم می نمایند!!!.
جا دارد که هر انسان آزاده یی بیاندیشد و تعارضات دنیای معاصر را ببیند که این تفاوت های غیر منطقی و غیر انسانی تا به کجا رسیده است؟!.
لذا جمهوری اسلامی باید به قدرت هسته یی تکیه کند؛ تا در مقابل چنین عربده های هول ناکی، از ایران عزیز صیانت نماید، نمی توان به هیچ یک از پیمان ها و پادمان ها و مقررات جهانی امیدوار بود که در روزهای واپسین از حقوق ملت های ضعیف و تحت ستم، دفاعی صورت بگیرد!.
مگر دنیای تماشاگر برای مردم بی گناه فلسطین کاری می کنند؟!.
اگر بمب های اتمی نگران کننده است، چرا ما نگران نباشیم که رژیم های سفاک جهانی صاحب زرّادخانه های عظیم اتمی اند که ابایی از تهدید و قتل عام مردم بی دفاع و اقدام علیه کشور های دیگر ندارند!؟.
به هر روی اگر چه خانه ی ظلم سست و بی پایه است و بقایی برای ظالمان نبوده و نیست، اما دیدن صحنه های درد ناک تغییر جای جلاد و شهید، سینه های آدمی را تنگ و درد مند می سازد و به فکر می اندازد که قبل از آن که دیر بشود باید به فکر اندوختــه هــای اتمی مان باشیم…

خروج از نسخه موبایل