نماد سایت پایگاه خبری و تحلیلی رشد

ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون ورودی دبیرستان های استعداد درخشان و نمونه دولتی

امتحان آزمون ترمیم معدل

امتحان آزمون ترمیم معدل

اخبار آموزشی / ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون ورودی دبیرستان های استعداد درخشان و نمونه دولتی آغاز شد
ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون ورودی دبیرستان های دوره اول و دوم متوسطه استعداد درخشان و دبیرستان های دوره دوم متوسطه و هنرستان های فنی و حرفه ای نمونه دولتی آغاز شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، در راستای اجرای راهکار ۱-۱۶ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، دستورالعمل آزمون ورودی دبیرستان های دوره های اول و دوم متوسطه استعدادهای درخشان و دستورالعمل آزمون ورودی دبیرستان های نمونه دوره دوم متوسطه و هنرستان های فنی و حرفه ای نمونه دولتی در سال تحصیلی ۱۴۰۳ -۱۴۰۲ ارسال شد.

تمام دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ و دانش آموزانی که پایه نهم خود را در سال های تحصیلی قبل گذرانده‌اند با دارا بودن شرایط سنی (مطابق با آیین نامه آموزشی دوره دوم متوسطه)، مجاز به ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی هستند.

ثبت نام در آزمون ورودی و دریافت دفترچه راهنما ، از روز سه شنبه پانزدهم تا روز جمعه بیست و پنجم فروردین ماه سال جاری از طریق سامانه به نشانی my.medu.ir انجام می شود.

ثبت نام هر دو آزمون به صورت متمرکز و ملی و از بستر سامانهmy.medu.ir و توسط خود دانش آموز انجام می شود و مسئولیت ثبت اطلاعات و فرآیند ثبت نام با دانش آموز شرکت کننده می باشد، زمان ثبت نام این دو آزمون از روز سه شنبه ۱۵ / ۰۱ / ۱۴۰۲ تا روز جمعه ۲۵/ ۰۱/ ۱۴۰۲ خواهد بود.

تمامی مراحل ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه، اعلام نتایج، درخواست تجدید نظر و دریافت پاسخ آن ازطریق سامانه مذکور و توسط خود داوطلب انجام خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل