نماد سایت پایگاه خبری و تحلیلی رشد

مرحله دوم ایجاد «سابقه تحصیلی» و «ترمیم نمره» برای کنکوری‌ها

امتحان امتحان نهایی دانش آموزان

امتحان امتحان نهایی دانش آموزان

اخبار آموزشی / رئیس مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که مرحله دوم ایجاد سابقه و ترمیم نمرات از هفته گذشته در سامانه مربوطه برای متقاضیان فعال شده است.

سجاد سیاح در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری نوبت دوم کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ در تیرماه و فرصتی که برای دریافت کد سابقه تحصیلی، ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمرات برای داوطلبان کنکوری درنظر گرفته شده است گفت: از روز چهاردهم فروردین ماه، امکان دریافت کد سابقه تحصیلی برای داوطلبان کنکوری در سامانه my.medu.ir فراهم شد.

وی افزود: مرحله دوم ایجاد سابقه و ترمیم نمرات نیز از روز چهارشنبه، سی‌ام فروردین ماه در سامانه my.medu.ir برای متقاضیان فعال شده است و آنها می‌توانند با مراجعه به درگاه سامانه مذکور از قسمت ایجاد سابقه و ترمیم نمره / سوابق تحصیلی؛ نسبت به تکمیل اطلاعات و ثبت درخواست خود اقدام کنند.

رئیس مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: در مرحله اول امکان دریافت کد سابقه تحصیلی فراهم شده بود، در مرحله دوم سامانه جهت ثبت نام ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره برای فارغ‌التحصیلان باز شده و در مرحله سوم این امکان به زودی برای کلاس دوازدهمی‌ها در “سیدا” فعال خواهد شد و ثبت درخواست میسر می‌شود.

به گزارش ایسنا، متقاضیان می‌توانند برای ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره، دروس مورد نظر خود را در نوبت‌های مختلف امتحانی انتخاب و ثبت نام کنند، اما به این نکته توجه داشته باشند که هر متقاضی صرفاً یک بار مجاز به ایجاد سابقه و یک بار ترمیم نمره برای هر درس است.

همچنین نمرات ایجاد سابقه و ترمیم صرفاً به عنوان سابقه تحصیلی اعتبار خواهد داشت و در کارنامه تحصیلی داوطلبان منظور نمی‌شود.

خروج از نسخه موبایل