نماد سایت پایگاه خبری و تحلیلی رشد

رئیس دانشگاه علامه: تحرکات چند دانشجوی خاص ربطی به بدنه هیات علمی ندارد

معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی

معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی

اخبار آموزش عالی / رئیس دانشگاه علامه طباطبائی با اشاره به اینکه اخبار و مطالبی که درباره فضای دانشگاه‌ها می‌شنویم طمعی است که دشمن نسبت به نسل جوان ما دارد، گفت: در این دانشگاه بیش از ۱۳ هزار دانشجو داریم و اگر چند دانشجوی خاص تحرکاتی داشته اند، آنها هیچ نسبتی با دانشجویان خوب و بدنه هیئت علمی ما ندارند.
عبدالله معتمدی شامگاه سه شنبه در جمع عزاداران شهادت امام صادق(ع) که در مسجد امام علی(ع) پردیس مرکزی این دانشگاه برگزار شد، افزود: باید از فرصت و ظرفیت به وجود آمده به همت هیات‌های مذهبی و مساجد استفاده شود و در راستای برگزاری هر چه بهتر چنین مراسم‌هایی برای ائمه معصومین(ع) تلاش کنیم.

وی خطاب به عزاداران، اظهار کرد: بدانید در دانشگاه‌ها و از جمله دانشگاه علامه طباطبائی فرزندان شما اعم از استادان و دانشجویان، با عشق به ارزش های انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند تا دانشگاه دارای فضایی انقلابی، مذهبی و اسلامی باشد.

وی گفت: گاهی اخبار و مطالب نادرستی درباره آنچه در فضای دانشگاه‌ها اتفاق می افتد، منتشر می شود و شما آن خبرها را می‌شنوید اما باید درک کنیم که این مساله طمعی است که دشمن نسبت به نسل جوان ما دارد.

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی افزود: گاهی عکس‌هایی در فضای مجازی از دانشگاه ها منتشر می‌شود که هدف از انتشار آنها این است که فضا و چهره دانشگاه‌های ما را مخدوش جلوه دهند.

وی با اشاره به اینکه در دانشگاه‌های ما استادان و دانشجویان متدین فراوان هستند، افزود: به عنوان نمونه سال گذشته در همین مسجد مراسم اعتکاف برگزار شد که نزدیک به ۷۰۰ نفر از دانشجویان برای شرکت در این مراسم داوطلب شده بودند و حتی ما برای استقبال از دانشجویان با کمبود مکان و ظرفیت مواجه شدیم.

معتمدی در پایان به ظرفیت مسجد امام علی(ع) دانشگاه علامه طباطبائی برای برگزاری مراسم‌های مذهبی و دینی اشاره و خاطرنشان کرد: می‌توان با همکاری و همیاری هیئت‌های مذهبی، مساجد و خیران، زمینه را برای هر چه بهتر برگزار کردن مراسم‌های مذهبی و بزرگداشت اعیاد دینی فراهم کرد.

خروج از نسخه موبایل