نماد سایت پایگاه خبری و تحلیلی رشد

عفو و بخشودگی زندانیان موجب شگفتی و حیرت جهانیان شد

روح‌الله سلگی

روح‌الله سلگی

اخبار سیاسی / معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با اشاره به تاثیر شگرف عفو گسترده متهمان آشوب‌های اخیر از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: عفو سراسری متهمان در کشور جلوه دیگری از حکمت و تدابیر راهگشای ولایت فقیه در اعتلای جایگاه جهانی انقلاب اسلامی را نمایان کرد.

روح الله سلگی امروز پنج شنبه ۲۰ بهمن در جمع فعالان فرهنگی مازندران، اظهار کرد: اقدام اساسی رهبر فرزانه انقلاب در عفو و بخشودگی زندانیان کشور موجب شگفتی و حیرت جهانیان شد.

این مسئول سیاسی با تاکید بر تداوم کینه توزی استکبار و اذنابش علیه انقلاب، افزود: رهبری با درایت مثال زدنی برگرفته از حکمت ذاتی ولایت امر مسلمین، راه معاندان و فتنه انگیزان بیرونی و منتقدان بی‌انصاف داخلی را برای تداوم بهانه جویی و حملات رسانه‌ای علیه کشور بست.

معاون استاندار مازندران در تشریح تاثیرعمیق این اقدام ماندگار رهبری، تصریح کرد: این اقدام موجب تقویت امید و همبستگی ملی در مسیر پیشرفت و بالندگی کشور شده است.

سلگی، تعمیق پیوند بین توده‌های مردم با نظام اسلامی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: اعطای عفو به تمامی متهمان بدون توجه به گستردگی حجم اقدامات آن‌ها نشانه اقتدار نظام و بصیرت ستودنی رهبر فرزانه انقلاب است.

وی با اشاره به فتنه اخیر در کشور، یادآور شد: دشمنان با سوءاستفاده از شرایط فتنه در صدد موج سواری و تبلیغات هدفمند علیه انقلاب اسلامی بودند.

این مسئول خاطرنشان کرد: استقبال گسترده طیف‌های سیاسی و تحلیل‌گران از اقدام هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، بیانگر تاثیر مثبت آن بر فضای سیاسی کشور است.

معاون استاندار مازندران، افزود: انقلاب اسلامی در مسیر پیشتازی و فتح قله‌های اقتدار به مدد رهبری هوشیار به بن‌بست نمی‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای ظهور و تبلور اراده‌های معنوی، عزم قاطع و انقلابی مسئولان در راه بالندگی و اقتدار است.

خروج از نسخه موبایل