نماد سایت پایگاه خبری و تحلیلی رشد

پژوهشگران برتر جشنواره ابن‌سینا معرفی شدند

پژوهشگران برتر جشنواره ابن‌سینا

پژوهشگران برتر جشنواره ابن‌سینا

اخبار علمی و پژوهشی / نفرات برتر حوزه پژوهش بیست و دومین جشنواره ابن‌سینا از سوی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی تهران معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، دکتر اکبر فتوحی، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران در بیست و دومین جشنواره ابن‌سینا که صبح امروز در تالار دارالفنون دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد،در سخنانی اظهار داشت: تصمیم نداریم که در این جلسه به معرفی دستاوردهای خود بپردازیم. مرسوم است که برگزیدگان در این برنامه سخنان کوتاهی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه برگزیدگان در ۳ بخش انتخاب شده‌اند، تصریح کرد: برگزیدگان در بخش‌های آموزش، پژوهش و ارائه خدمات انتخاب شده‌اند. فرایند نهایی داوری حدود ۴ ساعت زمان‌ برد. پیش از جلسه داوری نهایی، جلسات داوری به صورت اختصاصی در هر بخش برگزار شده بود.

به گزارش ایسنا، پژوهشگران برتر بیست و دومین جشنواره ابن‌سینا در بخش‌های علوم‌پایه، علوم‌بالینی و کتاب تالیفی انتخاب شدند و بر این اساس، دکتر لیلا آزادبخت، دکتر محمدرضا محمدی و دکتر هانیه‌السادات اجتهد در حوزه علوم پایه؛ دکتر زینب آریانیان، دکتر محمدکاظم آقامیر و دکتر سید محمد ایوب‌زاده برای کتاب تالیفی و دکتر لقمان فیروزپور به عنوان فناور برگزیده معرفی شدند.

خروج از نسخه موبایل