نماد سایت پایگاه خبری و تحلیلی رشد

کشف پیکر دومین مفقودی سیل مازندران

تلفات سیلاب مازندران

تلفات سیلاب مازندران

پایگاه خبری و تحلیلی رشد : فرماندار نور مازندران گفت: جسد نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده سیل این شهرستان پیدا شد.

بیژن پولادی در گفت و گو با ایرنا افزود : این نوجوان به همراه مادرش سرنشین یک دستگاه خودروی سواری بودند که پیکر بی‌جان مادر صبح امروز در رودخانه “حاجی ماهرود” این شهرستان پیدا شد.

وی اضافه کرد : ۱۰ گروه‌ جست و جو و نجات از سازمان‌های آتش نشانی و جمعیت هلال احمر استان مازندران مسیر رودخانه را برای یافتن خودروهای مفقودی پیمایش کردند تا این که پیکر بی جان این نوجوان را پیدا کردند.

به گزارش ایرنا طغیان رودخانه “حاجی ماهرود” شهرستان نور به دنبال بارندگی شدید عصر روز جمعه پنج دستگاه خودروی سواری را با خود برد.

فرماندار نور با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی گروه‌های امداد و نجات و پیمانکاران منطقه برای یافتن فرزند و مادر جانباخته بر اثر سیل گفت: طبق ارزیابی‌های نخست سیل بیش از ۲ هزار میلیارد ریال به بخش‌های مختلف شهرستان خسارت زده است.

به گفته مسوولان امر هشدارهای لازم در خصوص وقوع بارش‌های رگباری و احتمال وقوع سیلاب‌های محلی از طریق رسانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی اعلام شده بود که با وجود هشدارهای داده شده متاسفانه برخی افراد در کنار رودخانه و مسیل‌ها اتراق کرده بودند.

وقوع سیلاب به دنبال بارش شدید باران همراه با رعد و برق به بخش‌هایی از شهرستان های بهشهر، نکا و گلوگاه در شرق این استان هم خسارت وارد کرد.

خروج از نسخه موبایل