نماد سایت پایگاه خبری و تحلیلی رشد

آموزش فتوشاپ / ویژگی‌های فتوشاپ ۲۰۲۱

آموزش فتوشاپ

آموزش فتوشاپ

جایگزینی آسمان به طور حتم یک ابزار بزرگ در فتوشاپ ۲۰۲۱ است. با استفاده از چند کلیک می‌توانید یک پیش تنظیم آسمان یا تصویر آسمان مورد نظر خود را به صحنه وارد کنید. سپس می‌توانید پس‌زمینه جدید خود را از طریق یک سری تنظیمات اختصاصی نور، رنگ، دما و موارد دیگر را تنظیم کنید.

بخش Neural Filters در نرم افزار Photoshop 2021 از هوش مصنوعی قدرتمند این شرکت یعنی: Adobe Sensei بهره می‌برد. اگرچه فکر نمی‌کنیم برای عکاسان حرفه‌ای طراحی شده باشد اما بسیار سرگرم کننده است. به طرز قابل توجهی ، این امکان را برای شما فراهم می کند تا به سادگی با استفاده از تنظیمات، سن، مو، حالت‌های چهره و موارد دیگر را تغییر دهید! ضمن اینکه اشتراک Adobe Creative Cloud بسیار ضروری است، زیرا همه این داده‌ها در Cloud پردازش می‌شوند.

یکی از فیلترهای بخش Neural Filters در فتوشاپ ۲۰۲۱ برای صاف کردن پوست است. این امکان را برای شما فراهم می آورد تا پرتره‌های خود را بدون نیاز به لایه‌های بی‌پایان و ماسک، سریع و سریع رتوش کنید.

از دیگر ویژگی‌های جالب توجه جدید می‌توان به Pattern Preview اشاره کرد که الگوهای یکپارچه‌ای را با صرفه‌جویی در وقت در روند کار شکل می‌دهد. Discover Panel، عملکرد جدیدی است که به شما امکان می‌دهد بسیاری از ویژگی‌های Photoshop را جستجو کنید و Live Shapes Properties که با استفاده از آنها می‌توانید به راحتی اشکال را دستکاری کرده و در نهایت اشکال را با سهولت ترسیم کنید. ویژگی‌های جدید بسیار زیادی در نسخه ۲۰۲۱ فتوشاپ ارائه شده است.

خروج از نسخه موبایل