نماد سایت پایگاه خبری و تحلیلی رشد

آخرین فرصت تقاضای نقل و انتقالات معلمان به کلانشهرها

معلم و دانش آموزان

معلم و دانش آموزان

اخبار آموزش و پرورش / فردا؛ آخرین مهلت ثبت تقاضای نقل و انتقالات معلمان به کلانشهرها
با توجه به تمدید مهلت ثبت تقاضای نقل و انتقالات معلمان به کلان شهرها تا ۱۱ تیرماه، فردا آخرین مهلت ثبت تقاضای نقل و انتقالات فرهنگیان است.

به گزارش ایسنا، ثبت تقاضای انتقال در سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان از ۱۰ خرداد آغاز شده بود و تا ۶ تیر ادامه داشت.

این مهلت با توجه به فراهم شدن امکان ثبت تقاضای انتقال موقت برای نیروهای مشمول قانون تعیین تکلیف معلمان (با توجه به مصوبه کمیته سرمایه انسانی وزارت) و نیز امکان ثبت تقاضای انتقال دائم نیروهای متقاضی به مقصد کلانشهر تا ۱۱ تیرماه تمدید شد. بنابراین این معلمان تنها تا فردا وقت دارند در سامانه مربوطه، تقاضای انتقال خود را ثبت کنند.

ضوابط و مقررات ثبت درخواست انتقال

-انتقال دائم: دارا بودن حداقل چهار سال سنوات خدمت تجربی مشروط به رعایت تراز نیروی انسانی منطقه /استان

تبصره: همکارانی که در سال جاری در وضعیت انتقال موقت هستند می‌توانند با ثبت درخواست و رعایت تراز نیروی انسانی منطقه / استان تبدیل به دائم شوند.

تبصره: مدت سوابق خدمت به صورت حق‌التدریس، نهضت سواد آموزی، ماموریت به سایر دستگاه‌ها، تحصیل در مراکز تربیت معلم، تربیت دبیر، خدمت نظام وظیفه و قرارداد کار معین جزء سابقه خدمت برای انتقال محسوب نخواهد شد.

اقدامات مربوط به متقاضیان

ملاحظات

فرهنگیانی که همسر آنان پرسنل نیروهای نظامی و انتظامی بوده و طبق امریه دستگاه مربوط (بدون درخوسات خود) و با تایید بالاترین مقام نظامی یا انتظامی در استان، منتقل شده باشند، مشمول بند (۳) جدول امتیاز بندی هستند. لازم به ذکر است به مکاتباتی که صرفاً موید اشتغال همسر نظامی بوده همانند سایر همکاران امتیازدهی خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل